• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • malinlars

    jag kände att jag inte vågade sköra i pappret.. men när jag väl började så var dte bara till att köra på. Nu fattas bara transparant papper som skall vara inuti. Skall gå till matton ngn dag..

  • Amor Eterno

    Hej tjejer!!

    Har haft mycket på jobbet idag!

    Majsis och Stenbruden: Jättefina inbjudningar, vad duktiga ni är som lägger ner tid på det!!

    Vi har köpt färdiga inbjudningskort men tänkte att vigselprogram och häftet skall vi göra själva!!

    Astriden hur söt hund som helst, har en arbetskollega som har en russel och den heter Floppy :)

    Skall hem snart och sy mina jättefina julgardiner, köpte tyg på klädkällaren och bli fina panelröda med tomtar på :)

  • stenbruden

    Majsis - jättefina kort!!! Gör inte om dom, som de andra skriver, det speglar ju er!

    Men hur ska jag kunna ta del av alla tips som inte har FB... Trodde detta var en sajt där man just kunde länka och tipsa, skit! Hålla på att gå omvägar är ju bara jobbigt!

  • mrsD

    kollat lite på en annan tråd nu, o d e bara reklam som inte får skrivas

    REKLAM = tips där DU tjänar pengar

    så vi få¨r tipsa hur mycke vi vill!

  • Stjärnis

    Hejsan tjejer. Nyss hemkomna från vår spavistelse. Det var helt underbart!! Det känns som om vi har varit lediga i en vecka, fast vi bara var där i lite mer än ett dygn. Jag är totalt utvilad och avslappnad. Så mysigt att bara få rå om varandra och njuta av allt. Perfekt väder också. Fick en AHA upplvelse igår under min ansiktsbehandling. Jag har alltid trott att jag har bladhy men fick igår veta att jag har väldigt fin hy men känslig, så nu har jag använt totalt fel produkter.. Köpte på mig nya produkter som jag har tänkt använda fram till bröllopet. Det sved rejält i plånboken MEN sambon sa bara "kör" när jag tvekade och tyckte att jag skulle köpa dem. Ibland säger de rätt saker Han är så go!

    Majsis och Stenbruden: Jättefina inbjudningar!!

    Majsis: Jag hade tidigare samma känsla som dig när jag såg alla andras inbjduningar. Frågade mig också om mina var för enkla men jag tyckte inte alls att dina var för enkla!! De var jättefina. Å som flera tidigare har sagt. De ska ju spegla er.

    Astriden: Ibland är man lite väl kritisk mot det man själv har gjort.. Iaf kan jag vara det Nu har jag iaf bestämt att protypen får ligga fast, går ju inte att vela hur länge som helst

  • BarbaBruden

    Stjärn
    Låter underbart med spa!

    Jag ska på total överraskningshelg på fredag.....Börjar bli lite pirrig nu, har gissat och gissat men inte kan jag komma på vart vi ska....Misstänker att vi ska på nån musikal eller föreställning då jag är schlager ut i fingertopparna.
    Tippar på att det bli Sthlm eller Malmö!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008