• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Grundsund

    Majsis: Chokladcheescake tycker jag är fantastiskt gott. Det är ju inte lika sött som andra efterrätter. Ska det vara barn med? Jag vet inte om barn gillar cheescake.
    Hur som haver kan jag skriva in receptet här när jag kommer hem. Kanske någon av er andra brudar som gillar cheescake

  • Majsis2008

    Jo cheesecake e gott....men ska ju se lite läskigt ut med och jag har nada fantasi, brukar vara bra på d...

  • stenbruden

    Ajaja börjar ni bli sjuka nu tjejer??

    Astriden
    Jag väntade för länge en gång med UVI och fick som du ont i ryggen. Det gick så långt så jag fick njurbäcksinf och DET min vän var inge kul! Det kan nog vara bra att få antibiotika eller penecillin!!! Men du kan väl vänta till lördag

    Angående namn..
    Min m2b har ju ett finskt efternamn så han tar mitt och behåller sitt som mellannamn. Så vi tilltalas alltså med samma efternamn men han tar inte bort sitt helt. Han kommer alltså inte att ha ett dubbelefternamn. Hoppas ni förstår

  • stenbruden

    Jag vill också börja med inbjudningskorten och festprogrammen!!! Men jag kan bara inte se framför mig vad det ska vara.. Vi ska sätta oss med det ihop nästa helg och pyssla lite. Jag vill också gärna ha med band och att man "dubbelöppnar" det...
    Måste nog kolla i böcker och på panduro tror jag..

    Ska ni ha emblem? Vi tänkte ha det på servetter och flaskor ev

  • Stjärnis

    Amor: du har fått mail

    MalinLars: Jag tror jag förstår hur kortet ser ut och det låter jättesnyggt!!

    Grundsund: Jag vil jättegärna ha receptet på chokladcheescaken, lät ju jättegott.

    Majsis: Jag försöker klura på någon bra efterrätt men kommer inte på något som ser lite läskigt ut.

    Stenbruden: Nej vi har inte tänkt att ha något emblem..

  • Majsis2008

    nej, man kan ju göra vanliga tårtor som man formar/dekorerar läskigt, men känns inte så kul hihi...men komme rjag inte på nåt annat får d bli nåt sånt...

  • Amor Eterno

    Hej tjejer!!

    Måste tyvärr säga att jag har gått hem ifrån jobbet!! Känner mig varm och hängig!!!

    Vet inte om det är en förkylning på gång!! Men jag skall försöka kurera mig tills imorgon.. Stannar hemma imorgon oxå!!!

    Och jag som fyller år till helgen... en massa släkt som kommer och såååå... vill inte vill inte bli sjuk!!

    Kram på er!!!

  • stenbruden

    Amor
    Det är alltid så..Man blir alltid sjuk när man har massa annat. Hoppas du känner dig bättre imorgon!!!

    Du får lägga dig under täcket med en kopp te. Eller i soffan med en film
    Krya på dig!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008