• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Majsis2008

    Hej.
    Idag är d 2 års dag mellan mig och min m2b, och förlovningsdag. Vet inte vad ja ska hitta på till han idag, ska ju jobba sen. Tror vi ska ut och äta i helgen, men är inte bestämt ännu...suck...

    åhh det är alltid rea när jag inte kan åka in...fast ramona e typ den affären jag tänkt undvika, då jag tycker do är så spydiga dom som jobbar där...

  • Astriden

    Jag hade massa fördommar om Ramonas men när jag har vart där så tycker jag att de vart väldigt gulliga!

    Hatar Västtrafik, de måste avara sveriges värta lokaltrafikbolag. Jobbade på Volvo innan, bussarna dit stannade
    & var sena varje dag. Ni har mitt fulla stöd i kampen mot de onda

  • Majsis2008

    Tyckte inte dom var gulliga när jag var där sist...visserligen var det till balen och dom kansk eändrat sig...

    ja jag håller med att västtrafik är bedrövliga...

  • Astriden

    Kanske hade otur
    Jag har pratat med en tjej som heter Pernilla, jätte söt.

  • Majsis2008

    Ok, kanske får gå dit igen och kolla....vi får se...vill inte ge mig ut ännu, får bli efter nyår tror ja...
    ÅÅÅHHH jag vill hitta en mysig restaurang...nån som har nåt tips?

  • valkyriana

    .. Ramonas- där var jag till balen. Jag tror att jag fick snacka med "den elaka styvmodern".
    Jag köpte en begagnad balklänning och hon var så snorkig. Kommer ALDRIG sätta min fot där igen. I dagens läga hade man ju sagt ifrån- och absolut aldrig köpt någon klänning. Men då var man ju en osäker tonåring.0

    Amor- UPP TILL KAMP! Det gillar jag! Jag kan ocskå maila om du vill. jag bor i stenungsund- men det vet ju inte dom. Muahaha!

    malinlars- celin dion lover asså! Kul att hon äntligen kommer. Jag är ingen celin fan, men jag vet ju hur glad man blir då något man längat efter och önskat äntligen ska ske!

  • valkyriana

    ej men oj, hjärn släpp, vad pinsamt det blev. Vet var ju du amor som hjärtar celin dion också
    oops

  • BarbaBruden

    Fick gott bemötande på Ramonas oxå, trots att jag läst massa blaj om dem på BT. Fick hjälp av Anne, supertrevlig med en ängels tålamod.

    Resturang Majsis?
    Beror ju på vad ni vill ha och vilken prisklass. Vill ni ha något prisvärt och mysig har dom god pasta med fantastiska priser på ungsgatan. Kommer inte ihåg vad det heter men ligger långt upp, 2 lokaler efter PizzaHut på väster sida. Kanske någon annan vet namnet? I alla fall, där har vi varit flera gånger. Litet, mysigt och jättegott.

    Lite dyrare är det längre upp på Kungsgatan, Etc Grande. Ligger på höger sida precis innan Ramonas. Jättegott och trevlig lokal.

    Ännu dyrare och supergott är det på Byns Bistro på NAdra Långgatan (tror jag). Vi var där ganska nyss och åt trerätters med vinpaket.

    Så där har du mina tips!

    Är det förlovningsdag och allt och har pengarna tycker jag ni ska satsa på BynsBistro....

    Behöver ta tag i mitt skolarbete men motivationen är totalt borta! Vart hittar man den tro???????????????

  • Majsis2008

    Bynd bistro är mysigt, varit där mycket på förfest haha då jag känner ägarna...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008