• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Stjärnis

    Majsis: Visst är det så! Man skall trivas själv. Det är det enda som betyder ngt! Härligt med ett body pump pass. Själv ska jag käka tacos och mysa i tv- soffan, så blir det spinning imorgon.

    Valkyriana: Oh, Borneo låter helt undebart!! Mysigt med dyk + djungel och barnproduktion Åker ni direkt efter bröllopet?

    Amor: Då ska jag kika

  • Majsis2008

    Phu, det var jobbigt, men man känner sig duktig...sista helgen nu på ett tag som jag ska äta godis...sen blir det och dippa grönsaker istället....e sååååå gott men hade redan köpt min godispåse....sen blir d andra bullar hehe...

    Borneo låter spännande....men våran bröllopsresa går till new york..

  • BarbaBruden

    Majsis
    New York låter ju oxå underbart! Nu blev jag sugeb på det....Hmmmm.

    Får ångest när ni skriver hur många kilo som ska bort- har just vräkt i mig massor med tacos och däremellan hunnit ropa en en söt slöja på Tradera. Mannen är inte helt nöjd med att man går i från maten för att hålla koll på Tradera men är man bridezilla så är man.....

  • Majsis2008

    Hehe tacos e ju gott....man ska inte sluta leva för att man ska tappa kilon...men tänka på vad man stoppar i sig 6 av 7 dar i veckan hehe...

    ja new york ska bli mysigt, får hoppas dollarn fortsätter vara så låg som den är...men det tror jag inte,,,

  • Zlemma

    Amor Eterno: Det var jättebilliga grejer, frakten däremot sved lite mer. =P Jag beställde ju ganska mycket, eller det blir väl ganska tungt åtminstone med stolsöverdragen så frakten gick på 80$, allra billigaste alternativet. Med UPS hade det kostat 141$! Tyckte efter lite överläggande ändå att det var värt frakten, men försöker att inte tänka så mycket på just den biten!

    Imorgon ska jag iväg med en kompis och kolla på klänning för första gången!

  • Amor Eterno

    Hej tjejer!!

    Nu har det städats och inhandlats mat, just det jag har bakat citron kaka med... Min man är ute och klipper när häcken utanför huset.. Vad han håller på... Så duktig!!

    Sorry visste inte att man var tvungen att aktivera att andra kunde gå in och se på bilderna.. Men nu går det!!!

  • mrsD

    här skrivs det!

    tips på tyllpåsar för dem som vill göra själv: ikea har gardiner i tyll (kommer dock inte ihåg namnet men de e lätta att hitta) för 39kr (typ 2,5m*nånting) hyr mycke tyll som helst! man behöver inte sy några kanter, bara klippa till o sy ihop
    jag har redan köpt! o så lite smala sidenband så blir d finemang!

  • BarbaBruden

    Mrs D
    Precis så jag tänkte. Tack för tipset om den billiga pengen. IKEA får det bli!

    Var är ni allihopa?
    På helgerna är det tomt här.....

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008