• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

    tack=) blir lite roligare än lappar o passar me havstemat.. ber om ursäkt för den urusla fotokvalitén bara, vår digitalkamera e kass på närbilder..
    anledning att skaffa ny kanske? hehe..

  • stenbruden

    Ja dj in a box låter som det billigaste alternativet! Man vill ju inte att en gäst ska jobba med musiken hela kvällen..

  • mrsD

    stenbruden - visst e den läcker? o skickade mail t vår tjej som ska göra tårtan o hon ska göra precis DEN tårtan!! fatta va underbart att man hittar en sån pärla i lilla lysekil!

  • mrsD

    ja o man får lägga upp spellistorna själv, d e ju bra, då får man precis den musik man vill ha

  • Majsis2008

    Min sambo vill inte ha bordsplacering, han e rädd folk inte ska trivas, men man får ju sätta några som man känner i närheten typ...

  • Majsis2008

    Jo, dj in a box är nog billigast, annars får man ju göra en vääääääldigt lång spellista på datan, emn då måste man även ha högtalare med...vi får diskutera detta ja och sambon...

  • mrsD

    majsis - ne d ville inte jag heller från början, men toastmaster insisterade *S*
    o när jag tänker efter så e d ett bra sätt att blanda folk så d inte blir grupperingar, men vi ska göra så att två som känner varandra sitter mittemot varandra o så har de två "okända" brevid sig, om du förstår?
    så man inte bara hamnar bresvid folk man inte känner o d blir stelt..

  • stenbruden

    Ja gööörläcker var den, vilken tur du har haft!

    Om alla känner alla ganska väl tror jag att man kan köra utan bordsplacering men om ingen känner alla så tror jag det är bättre att göra en! Annars blir det olika läger och ingen sammanhållning tror jag.

    Vi har gjort den ganska klar och då placerade vi väldigt blandat men ingen sitter ensam bland främlingar! Mer pratglada bland tysta och finnar bland svenskar men utan att det krockar.. Det är svårt med bordsplac men jag tror att det är bäst om inte folk känner varandra väl sen innan.

  • Majsis2008

    Ja, jag kan bara tänka mig vilket pill när man väl ska göra en...suck, om det nu blir nån. jag vill ha en för det känns lättast...men men...

  • mrsD

    o så tror jag att festhäftet är en isbrytare! har försökt få in så mycke roliga grejer där så folk kan prata om d=)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008