• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Astriden

    Nu är jag riktigt avis på Er blinddate...
    Hoppas att ni får iktigt trevligt.
    Jag kanske kan messa någon av er och se om ni är kvar när hon kommer hem??

  • mrsD

    Astriden - klart du kan det! men e inte så förtjust i o skriva mitt telnr här.. kan maila det?

  • valkyriana

    God morgon!
    Tack så mycket för igår! Det var´hur kul som helst!!! Jag mår inte purfärskt direkt idag. Skriver mer sedan!

    Tu de lu

  • mrsD

    godmorgon!! nu har svärföräldrarna dragit up mig o ska me på IKEA..

    hade jättekul igår! hoppas ni hade roligt som gick vidare oxå *S* jag kände att d va alldeles lagom att avsluta kvällen där.
    vi får ordna ett träff snart igen! berättade för m2b om att vi planerade ha killarna me nån gång "jahaaaaa" blev svaret.. hehe

  • stenbruden

    Godmorgon!

    Är sååååå bakis.... Skulle ha avslutat kvällen innan Deep
    Men tack alla, det va jättekul!! Ja vi får ta en kväll snart igen! Självklart ska grabbarna med också nån gång!!!

    Fy fasen för Ikea nu MrsD...

    Jag sitter på jobbet och försöker nyktra till... Min m2b är också här, han har ganska kul åt mig

    Valkyriana
    Nä man mår inte kanon direkt HAHAHA men det var kul, jag hade precis deckat när du hade messat.. Hoppas resan hem gick bra!
    Kollar in senare!

  • Stjärnis

    Gomorron tjejer!! Tack för igår! Det var jättekul och träffa er. Vi får ta en ny träff snart igen!

    Valkyria och Stenbruden: Hade ni kul på Deep?

    MrsD: Vi kanske ses på Ikea Ska bara hoppa in i duschen (har kört ett pass på gymmet) och sen sticker vi iväg..

    Tittar in igen senare

  • stenbruden

    Stjärnis

    Ja vi hade jättekul! Dansade och groggade

    Vad vi babblade, herregud, ingen stel start där inte Och va fulla vi blev! Eller var det bara jag, hahah ?

    Ja Astriden nästa gång får du hänga på! Vi satt på CA och babblade högt å lågt om allt, jättetrevligt! Sen gick jag och valkyriana till deep och blev rätt drängfulla Så idag har man fått lida för det... som man bäddar..

  • mrsD

    stjärngudinnan- va folk d va!!! men lite fynd blev d=) gick me svärmor o svärfar o man2b va o provkörde bilar *s* så gick vi en sväng på chilli oxå, va faktiskt helt ok.
    va fyndade ni?
    Snart kommer sambons två systrar m resp. o fikar, fullt hus! o sen handboll.. bra att man inte slappar på sin fritid! hmm..

    Jo men lite onyktra blev vi allt, haha! eftersom alla hade grundat lite innan för nervositetens skull så va d inte så svårt o fortsätta fylla ¨på alkoholpotten sen..

    Nästa gång hoppas jag ALLA följer me! vore så roligt o ha ett ansikte t alla som skriver här!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008