• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • stenbruden

    Kul att du är här stjärngudinnan, självklart är du ihågkommen

  • LindaochLinus

    stjärngudinnan 5 luli 2008 :

    Hej tjejen igen Kul att du kikade in igen !!
    Det blir nog en hjärtformad tårta för oss,känner mig mer & mer säker på det!

  • Stjärnis

    Nu har jag skummat igenom allt jag missat..

    stenbruden: Har ní bestämt er ang. lokal? Själva funderar vi fortfarande på brunch eller lunch dagen efter men nu lutar det åt lunch. Tur att man har ganska lång tid kvar så att man kan ändra sig ngr gånger

  • Stjärnis

    LindaochLinus: Det är jättefint! Vi var på ett bröllop förra sommaren som hade en hjärtformad tårta. Ska ni ha flera lager?

  • LindaochLinus

    stjärngudinnan 5 juli 2008: Jag har inte kommit så långt än att jag vet det,men hur hade dem på det bröllopet där ni var?

  • stenbruden

    L&L
    Vi vill också ha en solist (inte i kyrkan då men...) Undra om det finns solister som åker till vigsel platser utomhus.. Vet du ngn duktig och vad kostar det egentligen??

    Stjärngudinnan
    Vi känner oss lite osäkra.. som jag skrev alldeles ovan.. Men vi lutar ju fortfarande mest åt Aspenäs. Ska kolla den där gården nu i veckan tror jag.

    Vi kommer nog att ha brunch dagen efter, tror inte att vi kan stanna på Aspenäs hur länge som helst dagen efter.. Dom jobbar egentligen inte på lördagar om det inte är bröllop då förståss men vi har ju det på fredagen..

    Vill ni ha lunch så tycker jag absolut det!!! Ska ni ha riskastning, eller nåt annat än ris?

  • LindaochLinus

    Jag har turen att känna en tjej som heter Carina,gift med Tom Englund som sjunger i Evergrey(hårdrock) Hon sjunger otroligt vackert!!Hon tar 500 :- kr för en låt.Vi hade en låt som vi ville hon skulle sjunga som hon har lyssnat på den,men den går otroooooooooooligt högt,haha...så det kommer att få göras en del justeringar & Carina trodde att då kanske det inte riktigt skulle bli samma sak,men det var texten vi ville åt där också så vi får se,annars älskar ju jag "You raise me up" börjar ju nästan gråta med en gång så fort jag lyssnar på den,hihi.
    Men jag kan tänka mig att den har sjungts en del på bröllop.

  • LindaochLinus

    jag vill nog hellre ha rosblad & såpbubblor än ris tror jag

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008