• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Líllafamíljen

    Finns här någon förutom jag som syr sin egen brudklänning??

  • Anja 19 juli 2008

    Iiiihhhh

    nu har vi bokat spa tylösand, sååå härligt...

    Om fyra veckor ska vi alltså äta trerätters supé, få härliga kropps och ansiktsbehandlingar, bada och vakna till underbar frukostbuffé...

    Ååååhhhh LÄNGTAR SÅ :)

    Detta fick vi i present när jag tog min socionomexamen i januari coh det är först NU vi äntligen fått tummarna loss.

    Känns sååååååå underbart. shit så skönt det ska bli. Det är så otroligt välbehövt!!! 8)

  • Anja 19 juli 2008

    Lillafamiljen

    Nej, jag är värdelös på att sy. Min mammas väninna är dock proffssömmerska, helt fantastiskt, så antingen hittar jag min drömklänning i butik eller så syr hon den åt mig. Min mamma betalar klänningen vilket jag är så glad över. Jag är övertygad om att jag kommer att få min klänning precis som jag vill ha den, vilket känns så tryggt!

    Har du tänkt sy din? Wow, full av beundran. Önskar verkligen att jag kunde sy!!!

  • Anne69

    Märker ni vad klockan är när jag skriver...
    Miss i natten likosm
    Har jobbat extra och kan inte sova.
    Vi kom tidigare i dag hem från en spa-dag i Kivik ute på österlen. Trode det skulle bli så bra, att vi skulle mysa och att allt skulle bli perfekt..
    Så blev det inte alls,
    Hotellet var skitkasst
    Rummet sög fast det var det "lyxigaste" dom hade. Bubbelpoolen var så jäkla sunkig, fullt med hår i ,,,,bla bla osv osv...FY. Det värsta var att det var min idé och att det kostade oss 2500...det ingick även en trerätters...som var helt ok, inget WOW men ok..FAN för 2500 ska det vara WOW. Eller hur?
    Jag nästan grät när vi åkte hem för att jag var så besviken och för att vi hade behövt lägga pengarna på annat, men jag ville att vi skulle unna oss detta. Suck...Men annars är det bra
    KRAAAAM

  • AnneiLund

    Hmmm...jag har nytt namn...men är samma gamla tjej!!
    Struligt det här...

  • AnneiLund

    ha hah ha...nu syns vu ju med BILD vad kul!!!!!
    Saknar er, VAKNA nu!!

  • Tina75

    Hej och hå på er,

    nu blev man minst sagt chockad....... fattar inte någonting av hur sidan fungerar, fick dessutom bytta nick eftersom mitt Ninni var upptaget.......snacka identitetskris!!!! :)

    Hur har Ni det alla trevliga lundabrudar? Tråkigt med er spavistelse Anne, kan verkligen förstå besvikelsen :( Vi hade som jag nämnde tidigare möhippa igår och jag tror att bruden var väldigt nöjd, känns roligt. Är dock helt borta idag detta trots att jag inte drack en droppe ;) märks att man passerat de 30 och har små barn hemma ;)

  • Tina75

    Har alla MINA FAVORITER fösvunnit nu när sidan blivit omgjord......panik i så fall ;(
    HUr fungerar detta egentligen????????? puuuuuuhhhh

  • Tina75

    Vet NI tjejer, nu är det faktiskt bara dryga NIO månader kvar tills jag står brud. Är det inte dags att lägga på en rem då!!?? ;) :)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?