• Finlands tjejen

    18 augusti 2007, nr 2

    hej såg att våran förr atråd var avstängd. nu lagar jag en ny.
    så välkommen in.

  • Svar på tråden 18 augusti 2007, nr 2
  • Bakelse

    Och hon hade MAGE att säga "men det kunde ju inte vi hjälpa att de har klippt sömmen på det viset! INTE MITT heller, pucko...

  • Bakelse

    Tree,
    tack!
    Det känns bättre nu. Förvisso blev det dyrare än jag hade tänkt från början och jag känner mig ofantligt lurad.... Det ä rnog det som gör mig mest arg för jag hade kunnat gifta mig i jeans, bara jag får gifta mig med min sambo

  • Millanese

    Har lämnat in min klänning för andra gången. När de skulle justera den första gången blev det inte bra. GRRRR. Nu går jag och väntar på att det ska bli den 7:e så jag kan hämta den. Tänk om den inte blir bra?
    Då sa expiditen att då är det 10 dagar kvar att spela på... Ehh har man inte som mål att den ska bli perfekt från början?
    Är fruktansvärt nervös.

    För övrigt ska jag beställa blommorna idag. Skoj, skoj!

  • Bakelse

    Milanese,
    det kan man verkligen tycka... Men å andra sidan kan du ju se det som att du får ha klänningen på dig fler gånger än genomsnittet Så försöker jag tänka

  • tree

    allt gick jättebra med min klännings justering! man kan knappt se att det var justerad utan man har 'supervision'! phew... jag var nervos efter har läst om Bakelse historia!
    det var tur att vi var där dock för hade redan lagt under våra 4 kostumer för killarna... de hade ful väster!... helt fel! de sa, ja vi vet men vi har inte dem i de storelek ni ville har... men vad?! skulle de har inte ringt till oss eller nåt?! nu har vi löste (eller löst?) det m2b och min paper ska har silver väst och randiga byxor som planerat och bestman och m2bs papa ska har guld väst med svart byxor... inte perfekt, med det skulle funker!... vilket tur vi där så att vi kunde fixa allt i stället för dagen innan bröllopet när vi skulle hämta dem!

    ska ikväll tar våra ringar i till butiken för gravering och de ska också rhodera om våra förlövnignsringar ... det kändes så fel utan min ring så nu har jag en annna ring på denna finger i stället!

  • Bakelse

    Tree,
    grattis! Skönt att ha det gjort!! Det var inte min mening att göra dig nervös, jag ville bara kräka av mig lite...
    Det har löst sig förvånansvärt bra och nu har jag en (annan) klänning. Men denna butik kan vänta sig en faktura på extrakostnader som jag SKA ha tillbaks. Behöver jag tillägga att jag aldrig kommer att gå dit igen, eller för den delen rekommendera någon annan att gå dit?

  • Bakelse

    WEEEEEEEEEEEEH bara en vecka kvar (nåja, lite drygt en vecka). Efter en strulig vecka börjar jag VERKLIGEN känna bröllopsfjärilarna flaxa omrking i magen. JIPPI!

  • Grand

    God Morgon,

    Har svårt att sova, vet att om ca: 40min kommer min M2B att bli bortrövad på svensexa. Själv ligger han och sover just nu, helt omedveten om dagens strapatser :D Har även på känn att även jag kanske blir hippad, men jag vet inte. Alla gamla kompisar bor runt om i sverige så jag vet inte om de har möjlighet att göra något. Jag hoppas iaf :)

    Dessutom är det bara 2v kvar idag - det närmar sig!

  • Bakelse

    hihihi, jag blev så ivrig så jag räknade galet.. TVÅ veckor ska det ju vara... FAst det är inte mindre spännande för det...

Svar på tråden 18 augusti 2007, nr 2