• Finlands tjejen

    18 augusti 2007, nr 2

    hej såg att våran förr atråd var avstängd. nu lagar jag en ny.
    så välkommen in.

  • Svar på tråden 18 augusti 2007, nr 2
  • nyförlovad 3 juni

    hej kära kamrater. jag kommer och får lite ångest här tillsammans med er :) det börjar dra ihop sig och jag känner mig inte alls klar. framför allt inte med tanke på att vi får tillträde till nya huset nästa vecka och tänkt lägga så mkt tid som möjligt på att renovera det till inflytten.. ehh... hur tänkte vi då? :P

  • tree

    nyförlovad 3 juni
    hej! det är jobbigt med flyttning i samband med bröllopet. vi hade tilträd datum till vårt nyt hus 03/08 från början och tänkte att det skulle funker bra... men vi hade lite tur och fått tillräd för 1 månad sen redan!
    lycka till!

    lite fråga: var det 3 juni det här året som ni förlovad er eller före året?

  • Jill_Lyngøy brud

    22 dagar kvar nu tjejer.. Hur mycket har ni kvar nu?? Nu börjar nerverna komma krypande & "att göra" listan känns allt för lång... Ä det någon här som ska ha ett utomhusbröllop??

    // Jill

  • Daia Gräddnos

    Jill_Lyngøy brud

    Utomhus ja, vigsel och flera timmars båttur för gästarna... Tur att det ska va på västkusten för där regnar det ju aldrig (Hjälp oss!!!)

  • nyförlovad 3 juni

    tree

    det var 3 juni förra året. vi bestämde oss den 17 augusti förra året att gifta oss den 18 augusti det här året, så sedan dess har jag hängt här... hehe, känns som att mitt nick börjar bli lite out-of-date, men men :)

    ang huset så har vi tillträde 1 augusti men vi får komma dit redan nu o renovera lite. vi har dock lägenheten kvar hela augusti så förhoppningsvis blir det ingen panik... :)

  • tree

    välkommen Jill_Lyngøy brud!
    vi ska ha en utomhus vigsel också!... förhoppningsvis iaf

    det är så kort tid kvar! jag vill verkligen sätta igång med de sista saker med det är m2b fördelsedag imorgon och hans föräldrar flygar upp hit till stockholm från skäne. vi ska till kolmården! jag har aldrig varit där förut så det borde vara rätt kul! kankse på sondag kan vi gör lite bröllops pussel. m2bs föräldrar vill hjälpa till till nu så vi måste diskutera mycket med dem!

    nyförlovad 3 juni
    med det är bra att du har lägenheten för en hel månad samtidigt som huset! vi hade 1 dag! men vi hade ingen renovering att göra. var ligger huset?

  • Höglandsbrud

    Hej hej Höglandsbrud...

    Ska även jag stå brud nu den 18: Augusti...
    Hjälp vad tiden rusar iväg...
    126 gäster som förväntansfullt kommer komma. Men en lättnadens suck är att vi har tre värdar som fixar hela häftet och all underhållning och de kommer dra i kvällens alla trådar från när olika tal ska hållas till då maten ska in....
    Men vi har dock vigselprogramet kvar och lite andra småsaker...

  • Majsan_älskar_Martin

    Åh... det är inte klokt. Inte förräns nu börjar det verkligen sjunka in att shit... jag ska gifta mig om 3 veckor!!! Är så himla glad!!! Jag längtar tills jag slutar jobb så jag kan komma hem och fortsätta på festprogrammet!!!

Svar på tråden 18 augusti 2007, nr 2