• Finlands tjejen

    18 augusti 2007, nr 2

    hej såg att våran förr atråd var avstängd. nu lagar jag en ny.
    så välkommen in.

  • Svar på tråden 18 augusti 2007, nr 2
  • Lokatten

    Hej!
    Jag har också suttit med bordsplaceringen idag.men den är nog inte helt klar.
    Tänka sig en månad kvar!
    vi har en del kvar att göra...
    men de ska gå bra.

  • Lokatten

    När ger ni presenterna till de som hjälper till med bröllopet? innan eller efter?
    Vad ska ni ge?

  • tree

    Lokatten
    ja... vi har presenter till flera... musiker (vännina): smycken som jag designed för henne
    toastmasters och betsman: gorg jenson korthållare
    tärnor: smycken
    föräldrar... hotelrum betalt och vi har köpt en halvflasa champagne var som vi tänkte att lämna i rummet för dem....

    tärnor har jag tänkte att ge presenter till innan vigseln... toastmasters and musiker vet vi inte ännu... kankse lämna presenter på deras bord... hhmm.. vill
    inte ge dem framför alla gäster iaf...

    vad har ni köpt? när ska du ge dem?

  • Miss Lilly

    tree - vad ska ni ha för band??
    Vi ville oxå ha, men de kunde inte så vi hittade en bra DJ istället

  • tree

    ett band som spelar frank sinatra, dean martin låter... andra vanligt bröllopslåter också...de är 5 killar i bandet men vi har hyrt 4 av dem... han ringde igår och sa att han var utomlands på semester men allt var klart med bokning... han ska ringar i björjan av augusti när han kommer hem... phew!

  • J_J

    Startade precis en ny tråd med samma datum, och så hittade jag ju er tjejer! Im so sorry, inte meningen att ta över nåt.

    Jisses, jag har huuuur mycket som helst kvar att göra och ändå är jag helt tvärlugn. Hur mår ni?

  • tree

    J_J
    jag mår stressad... så mångar sakar kvar att göra... 1 månad kvar... m2bs födelsedag nästa vecka och hans föräldrar kommer för besök för helgen... och mina föräldrar kommer en hel vecka innan bröllopet.. så det blir bara 2 veckor kvar att göra bröllops saker!! argh!!!.... det blir mina föräldrars första gången i sverige (jag är engelska och de bor i usa) så de vill se lite ut omkring... men trots allts... spännande som helst! eller hur?!!

  • tree

    J-J
    jag läste din trådstart... oi du verkligen ha mycket kvar!!!... jag har MÅNGA små grejer kvar...

  • tvillingmor

    Hej tjejer!

    Mycke å göra..
    festhäfte
    Vigselprogram
    Sy dukar till borden
    Göra iordning favors
    En del av bordsdekoration
    Bordsplacering

    de är mer än så kvar..

    *Kram*

Svar på tråden 18 augusti 2007, nr 2