• Wanki

    Töja ut skor!?

    Skorna jag tänkt ha i sommar har krymt! De har statt oanvända i tva ar och mina fötter är sig lika. Vet nagon nat bra trix att töja ut dem? De har nan plast inuti som ska likna läder och har glansigt tyg pa utsidan. Finns det nagot annat att göra än att prova att ga i dem lite varje dag?

  • Svar på tråden Töja ut skor!?
  • Hej baberiba

    wanki

    Skulle vara kul att se dig promenera runt huset i bröllopsskorna...:D:D

    Jag gick runt i mina i sunkiga mysbrallor inför vårt bröllop det såg kul ut..:D

  • Wanki

    Jag kanske kan ta en bild! :D
    Katterna har kul at mina försök och hjälper glatt till att tugga pa klackarna när jag sätter mig ner för att pusta ut under mina vandringar här hemma. Mysbyxan är pa naturligtvis! Ska nog klä mig lite piffigare när jag gar ut, vad ska folk annars tro om den konstiga svenskan? Ha, ha!

  • Hej baberiba

    sen hade jag bikini+sarong...:D:D:D ja det var konstiga kläder man hade till sina fina bröllopsskor:D:D men kul hade jag:D

    Klart du ska ta en bild och maila mig?;)

    Hur många missar har du?

  • Wanki

    En panter och en tiger, de kan byta av varann sa nan alltid kan göra bus.

  • Lugnet

    Hej!

    Mina skor är också lite för trånga. Jag köpte Stretchspray i skoaffären som man kan använda för att töja ut skorna. Jag är osäker för vilka typ av skor det passar till men skoaffären tyckte att jag kunde prova till dom jag har (läder).

  • Wanki

    Lugnet: Mina är tyvärr inte av läder och klarar nog inte av nan spray! Men hoppas det funkar för dig!
    Cheerful: Djur förlänger livet!

  • Hej baberiba

    Wanki

    Ja det gär dem verkligen...och en hund får en att hålla former..:D man får promenera mkt..:D:D:D

  • Wanki

    Attans! Det är därför jag lagt pa mig nagra kilo, jag gör som katterna. Sover och äter. :D

  • Hej baberiba

    Wanki

    :D:D:D:D:D:D hahahha yapp så är det..:D:D:D man brukar säga: sådan matte sådan hund men i ditt fall blir det: sådan katt sådan matte..:D:D:D

Svar på tråden Töja ut skor!?