• Carma07

    Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

    Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

    förresten- var på Wettergrens på Avenyen igår (eller Bokia som det heter numera) De hade rea på en massa scrap-kit

  • FruTez

    Halloj!

    Jag hade också velat pyssla lite, men hinner inte åka till Gråbo idag... Mina nya stämplar från Octoberstams rea kom igår, hihi! Ska pyssla lite på lördag har jag bestämt. Om nån pysselsugen har vägarna förbi "Foxland" är ni välkommna!

    Härligt väder idag! Längtar hem! Igår plockade maken fram en engångsgrill. Han såg så glad ut när han stod där på baksidan med stekspaden. Tänk om några år, när altanen är på plats och grillen är ihopsatt. Va glad han kommer bli då min lille älskling!

  • Ab fab

    vad är det med män o grillning... nåt skumt

    tezz- skall vi rymma. Käka glass istället?

  • FruTez

    Abbe: Åh, varför såg jag inte ditt förslag tidigare? *fniss* Mycket trevligt förslag!

    Dax för hemgång, kram på er!

  • Ab fab

    God morgon
    tack snälla Carma för igår. Blommorna blev jättefina. Det blev en skön promenad när jag kom hem till Lerum.

    Idag är jag lat och trött

  • Carma07

    Godmorgon

    Ab: Tack själv för blommorna och titten.

    Vilket underbart väder idag! Klarblå himmel och vårväder. Idag blir det mammapromenad och lite tid på altanen innan det om jag hinner.

    Igår plockade jag fram en vårjacka som jag uppenbarligen inte använt på 1½ år för i fickan hittade jag Linums och Herr Linums vigselprogram.

  • Nibla

    God eftermiddag!

    Här var det tyst!

    Idag skulle jag på mamma/barnpasset på gymmet. Jag var ensam! Så jag fick bestämma vad vi skulle köra, det blev en havtimma step och en halvtimma body pump. Snacka om Personal Training!
    Sen var det fika hos en i mammagänget. Jag promenerade dit, vilket blir ca 9 km ToR. Känner mig väldigt hurtig!

    Nu tänkte jag köra ett röj här i huset, det ser ut som skam! Är rädd för att det ska bli lika lortigt som hemma hos tjejen jag berättade om..... Hehe!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas