• MulleNuh

    Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!

    Hur många har egentligen myspys på bröllopsnatten? Är det inga som har somnat som stenade grisar??

  • Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!
  • silvera

    Bakifrån, framifrån ...
    eller var det inte det jag skulle svara på kanske...

    Vi hade vår festlokal väldigt nära hotellet, så när sista gästen gick vid 01.30 så tog det bara fem minuter, så var vi på vårt hotell med himmelssäng!
    Vi hade beställt romantikpaket, med bubbel, choklad och rosor, och sen utcheckning dagen därpå.

    Tyvärr var rosorna typ 10-pack från Konsum, isen smält i ishinken,  chokladen var vit, som om den hade legat i kylskåp, eller var gammal.
    Men det gjorde inget, för vi hade ändå med oss bubbel från festen, min vackra brudbukett och utcheckningstiden var jättebra!

    Vi hade inga problem med att vara för trötta, jag hann inte ens få av mig klänningen...


    Vi hade beställt frukost på rummet, och fick bla våfflor, och det var så gott att vi ringde efter mer, så vi glufsade i oss förfullt! 


    När vi checkade ut, kom svärfar och hämtade oss, och vi åkte hem till dem, och hade presentöppning, och åt smörgåstårta.

  • Miafiahallonfjärt

    4 gånger fram till lunch dagen efter.. Kan tillägga att vi var framme vid 01

  • MulleNuh

    Ååå va mysigt!! Nä fan.. Jag ska också!! Ska inte heller hinna få av mig klänningen!!


    silvera skrev 2008-11-27 11:24:09 följande:
    Bakifrån, framifrån ...eller var det inte det jag skulle svara på kanske... Vi hade vår festlokal väldigt nära hotellet, så när sista gästen gick vid 01.30 så tog det bara fem minuter, så var vi på vårt hotell med himmelssäng!Vi hade beställt romantikpaket, med bubbel, choklad och rosor, och sen utcheckning dagen därpå.Tyvärr var rosorna typ 10-pack från Konsum, isen smält i ishinken,  chokladen var vit, som om den hade legat i kylskåp, eller var gammal. Men det gjorde inget, för vi hade ändå med oss bubbel från festen, min vackra brudbukett och utcheckningstiden var jättebra! Vi hade inga problem med att vara för trötta, jag hann inte ens få av mig klänningen...
    Vi hade beställt frukost på rummet, och fick bla våfflor, och det var så gott att vi ringde efter mer, så vi glufsade i oss förfullt! 
    När vi checkade ut, kom svärfar och hämtade oss, och vi åkte hem till dem, och hade presentöppning, och åt smörgåstårta.
  • 080101

    Hahaha vilken rolig tråd.
    Vi kommer gifta oss utomlands o vår 11 månaders dotter får sova hos sina far eller morfärldrar (som också åker med) vi kommer bo på ett jättefint hotell på bröllopsnatten o tänker se till att det ska bli fart i sänghalmen när man faktiskt har en hel natt för sig själva. sen är det dock helt okej att sova :)

  • Jessie Gustav

    vi låg och glodde på tv och åt smågodis.jag med mega huvudvärk.Låg i världens sämsta sängar där man inte kunna ligga nära varandra. så där blev det inget mys eller nåt sånt tyvärr.

  • Troll1
    Silvera: Vi måste nog göra om det, för jag tog av mig klänningen (synd?!), men det schnygga "understället" fick vara på. Alltid nå´t!
  • silvera
    Troll1 skrev 2008-11-27 13:20:05 följande:
    Silvera: Vi måste nog göra om det, för jag tog av mig klänningen (synd?!), men det schnygga "understället" fick vara på. Alltid nå´t!
    Haha! Det där "snygga understället" som jag slet i månader för att hitta något snyggt i min storlek,  det hann jag aldrig få fram! Men idén var att jag hade tänkt ta ett bad när vi kom från festen, men det blev inte förrän långt senare...

     
  • Troll1
    foaLoKe skrev 2008-11-27 15:10:44 följande:
    Vi hann göra det 3 gånger! Överallt i våran svit!
    "Överallt"... Jag fick en vision där.
  • cillissa

    bt ha ju statestik på nästan allt, kunde va kul o se statestik på vad som görs på bröllopsnatten.

Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!