• MulleNuh

    Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!

    Hur många har egentligen myspys på bröllopsnatten? Är det inga som har somnat som stenade grisar??

  • Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!
  • bridesilly

    hmm då hör vi väl till ovanligheterna då för vi drack rosa champagne, lyssnade på vår lugna musik från bröllopsmiddagen (100 låtar med lugna ballader) som vi hade på en cd-spelare som vi tagit med oss i packningen och käkade handgjorda lyxpraliner och sen så tja det behöver jag inte skriva så mycket mer om
    Sova var det inte iaf

  • Bumlis

    Vad gulligt!


    bridesilly skrev 2008-11-24 11:56:19 följande:
    hmm då hör vi väl till ovanligheterna då för vi drack rosa champagne, lyssnade på vår lugna musik från bröllopsmiddagen (100 låtar med lugna ballader) som vi hade på en cd-spelare som vi tagit med oss i packningen och käkade handgjorda lyxpraliner och sen så tja det behöver jag inte skriva så mycket mer om Sova var det inte iaf
  • bridesilly

    ja det var väldigt mysigt att äntligen bara vara vi två. visst var man väl lite trött men inte så trött att inte kunna uppskatta allt myspys vi hade fixat till oss själva Mannen min hade rosblad på sängen också såååå sött happy bride


    Bumlis skrev 2008-11-24 12:00:00 följande:
    Vad gulligt!
  • Bumlis

    Vi kommer lämna festen tidigt, för vi vill absolut inte vara för trötta för att ha "lite mys" . Å andra sidan drar det igång kl 15, så det blir inte så kort ändå.
    bridesilly skrev 2008-11-24 12:02:04 följande:
    ja det var väldigt mysigt att äntligen bara vara vi två. visst var man väl lite trött men inte så trött att inte kunna uppskatta allt myspys vi hade fixat till oss själva Mannen min hade rosblad på sängen också såååå sött happy bride
  • Ingarö08

    Mannen slocknade och snarkade vid 04.30... var lite smått berusade båda

    Jag hade dessutom mens så han visste i förväg att han det inte skulle bli något på bröllopsnatten - han var nog ganska glad för det!

  • Miss Biii

    Tycker det va en smart idé att boka hotell till natten efter. Ursmart ju, att hålla ut på firandet en dag till lixom... det är klart man festar och kan bli lite sliten framåt småtimmarna och somna, men då har man natten efter att se fram emot... så smart!!!

  • snaily

    Vi var båda helt sjukt trötta och inte helt nyktra när vi kom tillbaka till bröllopssviten efter den långa dagen. (Som tur är bodde vi där även natten innan så hade tid att njuta av sviten och varandra då!) Vi började med att äta lite praliner och dricka te och öppnade vår postlåda där gästerna lämnat sina gratulationskort. Sen var det dags att befria sig från klädsel och tusen hårnålar och jag skrattade och grät om vartannat av trötthet och allmänt känslo-overload och skavsår. I den rosbladsprydda sängen läste vi tillsammans en sagobok om oss som min toastmadame skrivit och ritat alldeles själv, och jag grät lite till för att den var så fin! Sen somnade vi som stockar!

  • längelevekärleken

    Vi har vår bröllopsnatt kvar men vi åker på bröllopsresa dagen efter bröllopet är det tänkt så vi sover hemma och reser på honeymoon dagen efter. Om vi kan stå på benen vill säga :D Men jag har svårt att tro att någon av oss mår bra på flyget dagen efter...

  • EllaM

    Vi var båda inställda på att det INTE skulle bli något och hade inga som helst förväntningar. Vi kom till hotellet sent, lite onyktra och skulle upp bara några timmar efteråt för att åka till flygplatsen och på bröllopsresa... men tvärtemot vad vi trott så hade vi verkligen både ork och lust! Kanske för att vi inte hade några förväntningar alls?

  • Pumpkin
    bridesilly skrev 2008-11-24 11:56:19 följande:
    hmm då hör vi väl till ovanligheterna då för vi drack rosa champagne, lyssnade på vår lugna musik från bröllopsmiddagen (100 låtar med lugna ballader) som vi hade på en cd-spelare som vi tagit med oss i packningen och käkade handgjorda lyxpraliner och sen så tja det behöver jag inte skriva så mycket mer om Sova var det inte iaf
    Måste bara fråga, när lämnade ni festen och anlände till hotellet?

    Lät verkligen jättemysigt
    Alla älskar Skellefteå AIK
Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!