• Sjöjungfrun

    Någon som tror på medium/spåtanter ?

    Har bara gått till en spåtant för 6 år sedan, men tror faktiskt på sånt här.
    Hon berättade saker, sen frågade hon om det stämde.
    Hon har inte kunnat kolla upp mig innan vem jag var.
    Vissa saker hon sade har jag inte kunnat påverka själv via mina val här i livet.

    Funderar nu på att gå till ett medium.
    En arbetskamrat har gått till samma kvinna i över 2 år nu, och hon har sagt att hon aldrig kommer sluta att gå dit så länge kvinnan jobbar som medium.

    Någon mer än jag som tror på sånt här?
    Nu tror jag inte på allt, har ju sett pinsamma avslöjande i TV, där sk medium gjort bort sig totalt.
    Men att dom kan veta så mycket om en och ens anhöriga oavsett om dom lever eller gått bort.
    Jag skulle vilja få kontakt med någon av mina anhöriga som gått bort, vilja veta hur det är "där"...tror på ett liv efter detta.

  • Svar på tråden Någon som tror på medium/spåtanter ?
  • New York brud

    jag tror ocksa definitivt pa spadamer och tarotkort. Har blivit spadd, med en dom om att mest troligt do innan jag fyllde 25, vilket ar om nagon manad, OM jag inte andrade mitt liv och var mer forsiktig med droger. Naja, jag har andrat mitt liv, och dessa ord sitter i bakhuvudet da jag har en formaga att ta en ol for mycket och ex. hanga knaveck fran en farja...Sa, dessa ord kanske kan fora nagot gott med sig Han sade ocksa vem jag var, och vilket leverna som skulle passa mig, och att jag skulle flytta utomlands och gifta mig med en karl!!! ( hur kunde han veta detta??)Daremot har jag svart for att bestamma mig hur mycket de kan se in i framtiden da jag tror att livet och valen ofta ligger i dina hander, inget ar forutbestamt, har svart med "det ar odet". Daremot att lasa av aura och se vem du ar och vilka dina styrkor/ svagheter ar...Sa, ni som tror pa framtidsspadomer, lagger ni er framtid i "odets" hander eller tror ni att ni kan sjalva skapa er framtid?

  • Trinity