• Aniara4

    Ni som gift er - små saker en inte får glömma?

    skrev 2015-09-06 02:32:10 följande:

    En eller två toastmasters är att rekommendera.


    Fråga någon rolig/social/utåtriktad bekant, vän eller släkting om denne kan tänka sig vara er toastmaster.


    Ge gästerna toastmasterns kontaktuppgifter och be dem informera toastmastern om de ska hålla tal, visa något klipp, uppträda eller göra en överraskning. På så sätt uppmuntrar ni gästerna att bidraga till underhållningen. Det kan också vara två toastmaster och då kan dessa bära samma typ av hatt eller liknande för att folk ska känna igen toastmastern. Toastmasterns uppgift är att hålla i körschemat och se till att stämningen håller sig på topp. 

    Gästerna kan snabbt känna igen toastmastern och känna sig trygga då toastmasters guidar gästerna genom hela bröllopet. Det är även bra för fotografen att ha kontakt med toastmaster för att vara beredd på att fotografera och spela in överraskningar. 

    Lycka till!

    Fotograf


    Du är SÅ nära att göra rätt som företagare! Du deltar i diskussioner och pratar om annat än din egen förträfflighet, och du skriver i nya trådar och lyfter inte upp en massa bråte från förra seklet. Hade du bara betalat för ett företagskonto hade det varit helt ok att du dessutom meddelade att du är fotograf och smög in en länk till din hemsida.

    När du har skaffat plus-abonnemang är du hjärtligt välkommen att fortsätta i samma stil.
Svar på tråden Ni som gift er - små saker en inte får glömma?