• MarieCN

    Säljes: Ny spetsklänning designad av Ida Sjöstedt

    Säljer en underbar och oanvänd spetsklänning från Ida Sjöstedt for Nelly. Storlek M (38). Färg: Ivory. Jag är 175 cm lång och klänningen når precis ner till golvet när jag har på mig den. Jag passade på att köpa klänningen för ca ett år sedan när den såldes på nelly.com, men tyvärr har den blivit för liten... Det har skrivits om Ida Sjöstedts minikollektion för nelly.com i modetidningarna. Skynda fynda en vacker spetsklänning från en fantastisk designer!

    Pris: 1700 kr.

    Hör av er här om ni vill att jag skickar bilder eller om ni har frågor!

    Mvh

    Marie

  • Svar på tråden Ny spetsklänning designad av Ida Sjöstedt
  • Kristin Marianne

    Hej Marie!


    Skapade precis ett konto här på bröllopstorget och kunde inte lista ut hur jag ser de andra svaren på ditt inlägg - har du fortfarande kvar din klänning? Isåfall skulle jag va intresserad av att se en bild :) Jag bor i Tyskland just nu, men kommer hem till Sverige på semester om ett par dagar.

    Mvh /Kristin

  • Kristin Marianne

    Hej Marie!


    Skapade precis ett konto här på bröllopstorget och kunde inte lista ut hur jag ser de andra svaren på ditt inlägg - har du fortfarande kvar din klänning? Isåfall skulle jag va intresserad av att se en bild :) Jag bor i Tyskland just nu, men kommer hem till Sverige på semester om ett par dagar.

    Mvh /Kristin

  • MarieCN

    Klänningen finns kvar! Modellen heter Fantasia. Jag kan skicka bilder om ni ger mig er mejladress! Med vänlig hälsning /Marie

Svar på tråden Ny spetsklänning designad av Ida Sjöstedt