• Nightrod

    FÖRBJUDET MED REKLAM I FORUMET

    Chicita startade en tråd som uppmanar ER med eget företag att inte göra reklam, likförbannat görs det dagligen, Därför skapar jag ytterligare en tråd med VERSALER så kanske de som funderar på reklam kan snappa upp vårt budskap om att sluta förstöra och spamma ner forumet.

    Läs gärna chicitas tråd start här: http://www.brollopstorget.se/forum/thread/4405269-foretagare-titta-hit

    REGLERNA SÄGER FÖLJANDE:
    Ett reklamfritt forum
    Forumet får inte användas i reklam- eller marknadsföringssyfte utan redaktionens tillstånd. Endast oberoende tips är tillåtna. Annonsering får heller inte ske i forumet. Detta gäller även länkar eller tips om/till bloggar/hemsidor med försäljning eller egna traderaauktioner. Undantaget är PLUS-kunder.
    Privatpersoner som vill annonsera hänvisas till
    http://www.brollopstorget.se/forum/28
    Företag som vill annonsera hänvisas till
    http://www.brollopstorget.se/artiklar/1.2330100

    Så SNÄLLA sluta var idioter och spamma ner och göra reklam överallt


    Live free, ride free
  • Svar på tråden FÖRBJUDET MED REKLAM I FORUMET
  • Chicita
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2015-03-17 19:47:37 följande:

    Hur kan man missa reglerna när man blir medlem på denna sida? 

    Det övergår mitt förstånd!? 


    Men EXAKT... man måste ju godkänna reglerna för att få bli medlem. 
    Att folk bara klickar i "har läst och godkänner"-rutan utan att läsa och sen blir sura när man påpekar att dom bör kolla reglerna är sanslöst dåligt.

    Jag är inte snäll mot spammare och regelbrytare... Faktiskt. 
    Men dom har alla möjligheter att läsa reglerna innan dom kommer in och börjar spamma ner hela forumet och alltså slippa skäll.
    Att inte heller fatta att det är irriterande för alla medlemmar att se typ 14 trådar med samma meddelande... tja det är korkat helt enkelt... 
  • Nightrod
    Chicita skrev 2015-03-17 20:29:38 följande:
    Men EXAKT... man måste ju godkänna reglerna för att få bli medlem. 
    Att folk bara klickar i "har läst och godkänner"-rutan utan att läsa och sen blir sura när man påpekar att dom bör kolla reglerna är sanslöst dåligt.

    Jag är inte snäll mot spammare och regelbrytare... Faktiskt. 
    Men dom har alla möjligheter att läsa reglerna innan dom kommer in och börjar spamma ner hela forumet och alltså slippa skäll.
    Att inte heller fatta att det är irriterande för alla medlemmar att se typ 14 trådar med samma meddelande... tja det är korkat helt enkelt... 
    Jag har inte läst reglerna så noga skall erkännas Skäms.

    Men det ligger väl i sunt jävla förnuft att man inte spammar ner ett forum och drar upp trådar sendan jesu födelse för att göra reklam, det är bonnförnuft som tyvärr idag är så jävla ovanligt. Så jag tänker inte heller va snäll.
    Och som personen skrev igår, "jag har bara vart medlem i fem min" och ändå lyckats starta fem trådar och dra upp tre ytterligare, med samma jävla spammande. Att skylla sådant på att man inte läst reglerna eller är ny är så dåligt för det är bara idiotiskt att göra så oavsett regler eller inte.

    *morr*

    Sedan ber jag alla anmäla Anira4:s inlägg i tråden som länkas i trådstarten där hon ber BT lyssna på oss och sänka ner de gamla trådar som blir upplyfta av spammare.

    Skriv texten
     "Läs vad hon skriver. Vi alla ber er lyssna på oss"
    i anmälan så kanske BT åtminstonde läser och tar till sig.
    Live free, ride free
  • Nightrod

    Då var nästa fuckupp igång *suck*
    hur svårt skall det vara att INTE länka till sin, "jag vill synas" blogg


    Live free, ride free
  • Jullis
    Chicita skrev 2015-03-17 10:55:32 följande:

    Jag anmälde sammanlagt 15 inlägg/trådar i går för reklam.


    Det blir lite tröttsamt i längden Skrikandes


    Nightrod skrev 2015-03-25 14:19:26 följande:

    Lyfter upp lite igen då


    Hur orkar ni tjejer?!?!
    Ja, det är väl tråkigt att alla inte följer regler, men är det verkligen något att ägna så mycket tid och energi på att "jaga" otillåtna inlägg?? Har ni inget bättre för er?
    Ni skriver ju själva att det är tröttsamt. Så varför hålla på?


  • Nightrod
    Jullis skrev 2015-03-25 15:34:14 följande:
    Nightrod skrev 2015-03-25 14:19:26 följande:

    Lyfter upp lite igen då


    Hur orkar ni tjejer?!?!
    Ja, det är väl tråkigt att alla inte följer regler, men är det verkligen något att ägna så mycket tid och energi på att "jaga" otillåtna inlägg?? Har ni inget bättre för er?
    Ni skriver ju själva att det är tröttsamt. Så varför hålla på?



    WOHOOOOOO äntligen någon som talar till min kvinnliga sida

    Enkelt för när man kikar in i forumet så har någon startat tio likadana trådar om deras blogg eller hur de säljer saker, dvs spam trådar som överallt gör att man inte kan följa forumet på ett enkelt sätt.
    Och jag som vill ha ett smidigt/lättsamt bröllop är mycket intresserad över hur andra gör och har gjort och därför intresserar mig. Därav anser jag att det är ren jävla hyffs att inte förstöra för mig och oss som faktiskt vill vara seriösa och få ut något av forumet. Därför anmäler jag med glädje de analfabeter och menlösa idioter som ändå väljer att förstöra forumet för egen vinnings skull.
    Live free, ride free
  • Chicita
    Jullis skrev 2015-03-25 15:34:14 följande:
    Nightrod skrev 2015-03-25 14:19:26 följande:

    Lyfter upp lite igen då


    Hur orkar ni tjejer?!?!
    Ja, det är väl tråkigt att alla inte följer regler, men är det verkligen något att ägna så mycket tid och energi på att "jaga" otillåtna inlägg?? Har ni inget bättre för er?
    Ni skriver ju själva att det är tröttsamt. Så varför hålla på?


    Hur mycket tid och energi lägger jag då? 
    Oftast kanske 30 sekunder om dagen. Men ibland när det är någon idiot som spammar ner hela forumet så kanske det går åt 5 minuter.

    Om ingen skulle "orka" så skulle forumet var fullt av uppdragna döda trådar med reklaminlägg och annonser, vilket inte skulle vara så himla roligt.


    Om du inte har upplevt det som ett problem så kan du ju vara glad åt att någon annan "orkar"... för det betyder att de flesta trådar har tagits bort innan du har hunnit se dom Flört

  • Nyfiken gul , nu fru
    Jullis skrev 2015-03-25 15:34:14 följande:

    Hur orkar ni tjejer?!?!

    Ja, det är väl tråkigt att alla inte följer regler, men är det verkligen något att ägna så mycket tid och energi på att "jaga" otillåtna inlägg?? Har ni inget bättre för er?

    Ni skriver ju själva att det är tröttsamt. Så varför hålla på?


    Jag för min del fattar inte hur någon aktivt ägnar timmar åt att leta upp 10-15 år gamla trådar och spamma ner forumet med skit. Gissa ansträngningen liksom...

    Det tar mig några sekunder att klicka anmäla .. Inget större besvär..
Svar på tråden FÖRBJUDET MED REKLAM I FORUMET