• KLina

    Säljes: Godis och kakbuffet serveringssaker

    Vi gifte oss i somras och nu ligger alla sakerna hos min syster i Norrköping och tar upp plats. Nästan allt importerade vi från USA. Vi har massvis av dekorationer och saker till dukning och dekoration av toppkvalitet. Jag kommer att lägga ut flera annonser. Alla sakerna var helt nya (med undantag av de antika blomvaserna) och bara använda en gång på bröllopet. Kostnad för sakerna ligger på ca 45% av inköpningskostnaden. Alla saker finns för avhämtning i Norrköping, eventuellt Gamleby (Småland) eller kan skickas mot kostnad av frakt. Vissa sköra saker rekommenderas inte skickas per post.

    Är någon intresserad av alla dekorationer så kan rubb och stubb köpas för 12 800 kr som paketpris.


    Diverse saker till godisbuffet. 10 st aluminium candy scoops - 15 kr st. 6 oanvända tänger i rostfritt stål 15 cm långa - 12 kr st. Köp alla för 200 kr.


    8 oanvända/överblivna små gulliga sockertänger som vi använde till kaffet vid bröllopet och att servera små miniatyr kakor med. Fortfarande i packetering. 18 kr st.


    Silver och guld tvåvånings kakfat. Vi använde detta till en kakbuffet med olika miniatyr kakor till kaffet på bröllopet. 130 kr.

  • Svar på tråden Godis och kakbuffet serveringssaker
  • KLina

    Hej Maria,

    Jag har 2 sockertänger, 6 vanliga tänger och 6 godis skopor kvar. 


    Karolina

Svar på tråden Godis och kakbuffet serveringssaker