• Fridasamuel

    Köpes: Klänningar stl.52-54 sökes!

    Ska gifta mig till sommaren och tänkte se om det fanns något åt en lite större brud :)

  • Svar på tråden Klänningar stl.52-54 sökes!
  • Niianne


    Jag har en Lilly klänning till salu. Storlek 48 men jag var en gravid 52 när jag gifte mig. Du får gärna kontakta mig på min mail. om du skulle vara intresserad. Fler bilder och annan info fixas via mail. T23ara@hotmail.com
  • Kotten
    Zettis skrev 2015-01-14 15:37:22 följande:

    Hur lång är du? Jag fick min uppsydd till mig och jag är 164. Men annars är den i den storlek du vill ha. Den är dock inte helvit utan med cerise inslag.


    Har den axelband?
  • Kotten

    Jag letar också klänning, modell större beroende på storlek så kan 48-54 fungera. Jag behöver dock ha axelband pga måste ha BH med axelband för att få någon styrsel på mina bröst. 

  • Niianne

    Kotten>> Jag har två till salu, den ena är en kinabeställning som jag jag inte använde på grund av att jag blev gravid och där med inte kom i och den Lillyklänningen på bilden ovan och jag lovar att det fungerade bra med spagettistraps då Lillyklänningen satt som en smäck och nästan stod för sig själv och är lättburen trotts att man är bystig. Är du intresserad av bilder och mått så maila mig. T23ara@hotmail.com.

  • ulrikafisken

    Kotten.. Min klänning har axelband, min har inbyggd korsett så brösten satt på plats men man kan absolut ha en bh också :) Om du vill ha mer info eller bilder kan du maila mig på ulrikaivis@hotmail.com :)

  • susannarebecka

    Hej, jag kommer gifta mig den 30/5, men tänker sälja min klänning efter bröllopet så gifter du dig senare än det har du chans att köpa den. Min klänning kommer från USA, Davids Bridal. Hade tänkt mig 3500+frakt för den.

  • susannarebecka

    Glömde skriva att den är sydd som en korsett med korsettsnörning i ryggen, den plattar ut allt som behöver plattas ut och det behövs ingen bh i den eftersom korsettsnörningen och skärningen gör att brösten ligger där man vill att de ska vara.

  • tessan123

    Har en helt ny MoriLee brudklänning med breda axelband och drapering i sidan. Lagomt släp, lite pärlor, ivoryfärgad. Strl. 54. Du kan få ett kanonpris vid intresse, kan skickas över hela Sverige. maila mig på  therese71@gmail.com så kan jag skicka över några bilder.
    Vh Therese

  • lenamerete

    Hej,
    Hej,

    Jag har en Forever Yours klänning.  Vit med något rödt i.  Den är storlek UK 26, tror det motsvarar 52/54.  Den är omsydd med "hold in" med korsett och "push up". Den måste provas.  Jag kostade 15000 på den men om den passar och du vill ha den så kan du få den för 4500,-

    Om du är intresserad kan du skicka mejl till lena_moen@hotmail.com så kan jag skicka bild på mig i den.

    MVH
    Lena

Svar på tråden Klänningar stl.52-54 sökes!