• ballerina

    Köpes: Brudklänning strl 36-38

    Jag söker en brudklänning som jag kan bära när det är dags för vigsel och bröllopsfest! 

    Klänningen jag söker ska rymma mig som har strl 36-38, är 165 cm (+ ett par cm klack) och den får gärna ha spets eller tyll. Jag trivs inte alls i sjöjungfru, inte heller i halterneck... men kort/lång/puffig/enkel/med ärmar spelar ingen roll för tillfället. Det enda riktiga krav jag har är att det ska vara snörning i ryggen, eftersom jag lätt pendlar i vikt när jag blir stressad.

    Har du någon klänning som passar in på min beskrivning? Hör av dig!!

  • Svar på tråden Brudklänning strl 36-38
  • ballerina
    Ello skrev 2014-07-04 16:14:47 följande:

    När är det du ska ha den, vad hade du tänkt dig i pris och kan du tänka dig att hämta den var som helst i landet, alternativt betala för frakt?


    Det är länge kvar, så därför har jag inte skrivit ut pris. Vill helst komma under 3000 kr, men hittar jag drömklänningen kan jag betala 10.000! Eftersom jag bor lite i obygden så måste klänningen skickas, men då betalar jag givetvis frakten!
  • ballerina
    Cachelle skrev 2014-07-12 09:33:22 följande:

    Har nog flera klänningar som kan passa :)


    Har du några biler? :)

    Tack så jättemycket för alla svar! Än så länge är det ingen som har "klickat", men jag är väldigt tacksam för allas engagemang :)
Svar på tråden Brudklänning strl 36-38