Inlägg från: filibustern |Visa alla inlägg
  • filibustern

    Brudar fyll i! För skojs skull! :)

    1. 8.5 år drygt. 
    2. Stensele/storuman
    3. ca 35-40st till festen, sen mer till vigseln
    4. öööhh.. mellanlångt släp, veckigt upptill med pärlor, rosor på höften, omlot-lager nertill typ... 
    5. det ska göbben fixa så jag har ingen aning om vad det blir :P 
    6. funderat på något enkelt, som en svinrygg, eller en slarvig knut eller nåt. 
    7. ska sätta in stenar i förlovningsringen som är i titan med guldinlägg
    8. ingen aning ännu. :P 
    9. ne inte nu i alla fall, blir när vi har råd, om några år kanske.. 
    10. det bästa? han kan få mig att skratta åt de mest dumma saker. och han är väldigt mån om mig. 
    11. jag jobbar inom vården. utbildad undersköterska, har sommarjobb just nu. min karl är arbetslös och har varit i drygt ett år nu, men han har jobbat inom industri förut, gruva senaste 6 åren. han har ingen speciell utbildning. 

  • filibustern
    filibustern skrev 2014-06-29 09:40:41 följande:

    1. 8.5 år drygt. 
    2. Stensele/storuman
    3. ca 35-40st till festen, sen mer till vigseln
    4. öööhh.. mellanlångt släp, veckigt upptill med pärlor, rosor på höften, omlot-lager nertill typ... 
    5. det ska göbben fixa så jag har ingen aning om vad det blir :P 
    6. funderat på något enkelt, som en svinrygg, eller en slarvig knut eller nåt. 
    7. ska sätta in stenar i förlovningsringen som är i titan med guldinlägg
    8. ingen aning ännu. :P 
    9. ne inte nu i alla fall, blir när vi har råd, om några år kanske.. 
    10. det bästa? han kan få mig att skratta åt de mest dumma saker. och han är väldigt mån om mig. 
    11. jag jobbar inom vården. utbildad undersköterska, har sommarjobb just nu. min karl är arbetslös och har varit i drygt ett år nu, men han har jobbat inom industri förut, gruva senaste 6 åren. han har ingen speciell utbildning. 


    oj! glömde ju en punkt: 
    nr 11: framtidsplaner - tja.. fixa lite i huset antar jag. försöka spara ihop till en resa kanske
Svar på tråden Brudar fyll i! För skojs skull! :)