Inlägg från: Make Away |Visa alla inlägg
  • Make Away

    The Make Away - Stockholm

    Hej Kajin

    Jag som skriver detta är VD för Make Away och jag känner väl till ditt ärende. Med detta inlägg vil jag börja med att beklaga för de brister i hanteringen som skedde vid ditt bokningstillfälle. Make Away har sedan starten 2012 alltid haft en hög ambition att gör det bästa för våra kunder och vi har gång på gång smickrats och utvecklats tack vare de lovord som vi fått av tidigare nöjda kunder. Men i just detta fall misslyckades vi.
    Det kändes verkligen illa då och det gör det fortfarande när jag läser ditt inlägg. För det första; Den make up artisten som hanterade din bokning är inte längre verksam hos oss. Jag hade ett långt samtal med henne efteråt och förklarade att det som hänt var en fullkomlig katastrof. Så här får det inte gå till!

    Idag arbetar vi enbart med makeup artister som förstår vikten av utmärkt service och ett riktigt bra hantverk. Jag minns vår dialog då jag i efterhand nåddes av informationen om hur bristfällig kommunikationen varit från henne/ oss till dig. Så med facit i hand, absolut så borde jag ringt upp dig och bett dig om ursäkt personligen. Det får jag ta på mig och lära mig av i framtiden. 
    Om det finns något vi eller jag kan göra nu för att du ska återfå förtroendet för oss så är jag i idel öra. 

    Vänligen 
    Jacob 

     

Svar på tråden The Make Away - Stockholm