• xanthine

    Brudar Västmanland 2014

    En samlingstråd för oss i Västmanland med omnejd som ska gifta sig 2014. Här kan vi ge varandra råd och tips.

    Jag och min fästman ska gifta oss i Ängsö Kyrka 10/5-14 och vi har ganska nyligen börjat planeringen på allvar. Vi är inte från stan så vi har inte jättebra koll på vart allt finns så vi tar tacksamt emot tips

  • Svar på tråden Brudar Västmanland 2014
  • lynitz

    Jag och min fästman Johan gifter oss den 26/7-14 i dingtunakyrka jag har planerat sen i januari och allt e i full gång=) Älskar planeringen men den ändras tyvärr hela tiden =) håller tummarn hårt att de blir fint väder! 

  • xanthine
    lynitz skrev 2013-03-25 22:10:31 följande:
    Jag och min fästman Johan gifter oss den 26/7-14 i dingtunakyrka jag har planerat sen i januari och allt e i full gång=) Älskar planeringen men den ändras tyvärr hela tiden =) håller tummarn hårt att de blir fint väder! 
    Vad spännande Då är jag inte den enda som är ute i god tid Blir det stort bröllop?
    I och med att vi gifter oss i maj så kan det ju fortfarande vara ganska kallt ute. Jag håller tummarna att det inte är isande kallt så man måste pälsa på sig en massa. 
Svar på tråden Brudar Västmanland 2014