• Redaktör Kristin

    SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring

    Dags för fjärde tävlingen i Bröllopstorgets smyckesregn.

    Ett fotografi med kärlek
    Ladda upp ett fotografi som andas kärlek. En bild under temat kärlek helt enkelt!

    Bästa bilden vinner en exklusiv ring från Flemming Uziel. Ringen är i 18k guld och har tre briljanter. (Värde 7700 kr).



    Vinnaren utses av en jury från Bröllopstorget. Tävlingen startar tisdagen 14/2 och vinnaren presenteras dagen efter i denna tråd. (Tråden kommer att öppnas den 14/2 klockan 09.00.) Tänk på att du måste ha rättigheter till bilden. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

    Lycka till!

  • Svar på tråden SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring
  • Hanna2013

    Den är lite suddig men jag gillar bilden :) tilsammans med min bästa vän och blivande man! Glad alla hjärtans dag på er alla!


  • SingingFantacia

    Vi blev uppringda av lokaltidningen angående vårt bröllop i sommar. Och bilden på framsidans notis är underbar och ett tecken på vår stora kärlek. Där vi kysser varandra framför kyrkan som vår kärlek ska bevittnas i Augusti.


  • Pyssligheter


    Här är jag och fästmannen alldeles sprillans nyförlovade en sommar för några år sedan. Han hade överraskat mig med en ring kvällen innan högt uppe på ett berg i solnedgången (!). Dagen efter var vi förtsås oerhört lyckliga och ville pussas konstant, vad hittade vi då om inte en "Kyss-zon" i Trädgårdsförningen i Göteborg? En bild som för mig är kärlek rakt igenom.  
  • Shoedork

    Jag och min älskade lever p.g.a respektive barn i ett ofrivilligt distansförhållande. Vissa dagar är tunga när man längtar efter varandra. En måndag när det kändes outhärdligt att vänta till fredagen när vi skulle ses igen fick jag ett blomsterbud med den vackra buketten på bilden. Meddelandet löd: Jag älskar dig. Din för alltid. Ha en underbar vecka! Puss Jörgen. För mig var det ett underbart bevis på kärlek och de ledsna tårarna byttes snabbt mot glädjetårar.

  • Shoedork
    Shoedork skrev 2013-02-14 13:47:25 följande:
    Jag och min älskade lever p.g.a respektive barn i ett ofrivilligt distansförhållande. Vissa dagar är tunga när man längtar efter varandra. En måndag när det kändes outhärdligt att vänta till fredagen när vi skulle ses igen fick jag ett blomsterbud med den vackra buketten på bilden. Meddelandet löd: Jag älskar dig. Din för alltid. Ha en underbar vecka! Puss Jörgen. För mig var det ett underbart bevis på kärlek och de ledsna tårarna byttes snabbt mot glädjetårar.

Svar på tråden SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring