Inlägg från: MH2014 |Visa alla inlägg
  • MH2014

    Vad har ni höst-och vinterbrudar valt att ha på fötterna?

    Som rubriken lyder - Vad har ni eller ska ni välja att ha på fötterna vid höst/vinterbröllop?

  • Svar på tråden Vad har ni höst-och vinterbrudar valt att ha på fötterna?
  • MH2014

    Kan ni inte bifoga bilder :). Ska själv göra det när jag har datorn till hands och inte ipaden...

  • MH2014

    Eml33h - vilka cambell har du? Är helt förtjust i dem jag med men har inte beslutat färg än,,

  • MH2014

    Har oxå kollat på kopior, och faktiskt hittat ett par som är mycket skönare! Lutar åt dem, beiga med träklack. Har precis köpt ett par aprikosa pumps med silver tå, som alternativ med...beror ju mycket på vilken klänning med!

  • MH2014

    Haha,, jag kommer antagligen ha en Tea lenght klänning, så mina kommer synas ;) men förstår hur du tänker :)

  • MH2014

    Stormhelen - jag letar med som en tok,,vill ha en pälsstola i ljusgrå eller beige, eller en kort typ filt jacka eller liknande i ljust...

  • MH2014


    Kan man ha dessa på ett vinter bröllop? utan att det ser för naket ut? Jag har ju en mullet dress så skorna kommer ju att synas!
  • MH2014

    Nu äntligen har jag hittat ett par starka kandidater!! Ett par svarta kilklakkar med både öppen tå och häl, trots vårat vinterbröllop! Vid fotograferingen ute så tar jag ett par bruna stövletter jag har sedan innan (tror jag)

  • MH2014
    MH2014 skrev 2013-12-01 09:49:21 följande:
    Nu äntligen har jag hittat ett par starka kandidater!! Ett par svarta kilklakkar med både öppen tå och häl, trots vårat vinterbröllop! Vid fotograferingen ute så tar jag ett par bruna stövletter jag har sedan innan (tror jag)


     

  • MH2014
    MH2014 skrev 2013-12-01 09:49:21 följande:
    Nu äntligen har jag hittat ett par starka kandidater!! Ett par svarta kilklakkar med både öppen tå och häl, trots vårat vinterbröllop! Vid fotograferingen ute så tar jag ett par bruna stövletter jag har sedan innan (tror jag)

Svar på tråden Vad har ni höst-och vinterbrudar valt att ha på fötterna?