kitkät skrev 2013-03-06 23:17:48 följande:
Lavelii,
Antonio 076-207 9315
Johni 073-5766 008
Frisörsalongen Bangs (Marre) 08-6113540
Och som sagt, enligt Gabriella Elio så kommer dessa frisörer hem till en om man vill! Om du går in på hennes blogg och sen på Kategorin Bruduppsättningar så kan du se bilder på frisyrer som dessa frisörer gjort! Då kanske det blir lättare att välja en som du tycker passar dig bäst!
Men angående brudsminkning... Om du har en kusin som sminkat dig förut och som du alltid blir nöjd med, varför inte låta henne även sminka dig på bröllopsdagen? Om jag hade en "egen" makeupartist som visste exakt hur jag vill ha det och som jag alltid är nöjd med, så skulle jag aldrig ens fundera på att anlita någon annan! Då behöver du inte vara orolig att du inte blir nöjd, med din kusin så vet du ju exakt vad du får! Ni kan ju göra er i ordning tillsammans ändå?
Tack Kitkät!
Fick faktiskt Antonios nr av en annan idag också! Så han blir nog den första jag kollar upp haha...
Jo, min kusin har erbjudit sig. "Det skulle vara en ära att sminka dig, men jag vill att du ska ju ett riktigt proffs!!" haha... Men anledningen till att jag inte låter henne göra det är för att jag känner henne. Hon sätter ALLA före sig själv. Alltid! Hon är alltid den som i slutändan sminkar alla och hjälper med det ena och det andra sen stress sminkar/fixar hon sig själv. Och detta är en dag där jag INTE vill att hon ska stressa med sånt, utan kunna ta tid på sig också. Hon själv kan inte säga nej...så jag tar det beslutet åt henne! Men har däremot sagt att hon måste vara med så det inte blir heltokigt haha...
Det blir nog bra
Ska kolla Gabriella. Sen blev jag rekommenderad en annan (Som jag nu inte kommer ihåg namnet på) som gör både hår och smink. Hon ska tydligen vara riktigt grym!
Tar tag i det på måndag.