Protexblue skrev 2012-08-16 12:51:05 följande:
Majemma: Det blev en enkel bukett med lila kallor till mig, en mindre bukett till min tärna. Sen till borden blev det Alstromeria (eller hur de stavas) blandat med "kärleksgräs" :) Lycka till med underkjolen!!
Ja just det, det var du som hade trådarna om lila kallor. Vilken tur att det löste sig tillslut.
Isabellaandersson skrev 2012-08-17 16:48:57 följande:
Majemma! Vilket kap! Hur ser din klänning ut? Min underkjol kostade 1200 på lilly. Dyrt om man jämför med din!
Idag har varit en bra dag för mig, bokat tid för sminkkonsultation, pratat med min guldsmed, köpt smycken till mig och presenter till mina tärnor samt beställt en jättefin gästbok med våra namn och datum på!
Vilken produktiv dag! Vad blev det för smycken? Jag har inte kommit på något bra till tärnan ännu så tips mottages tacksamt.
Underkjolar är verkligen svindyrt! Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska ha en eller inte. Det var fyra kjolar sydda i kjolen, men en av dem togs bort för att få klänningen lite längre. Men jag är inte helt nöjd med fallet i å jag tänkte att en liten underkjol (bara en ring) skulle kunna lösa det hela. Blir det inte bra kan jag alltid sälja den på tradera igen.
Här kommer en bild på min klänning. Jag känner mig inte helt säker när jag ser den på bilderna, men det känns bra när jag har den på mig. Tycker verkligen inte om att känna tvivel så här tätt inpå.
I ryggen är det snörning i samma färg som bandet i midjan.