Ojj lovisa86 ni har verkligen kommit långt i planeringen...
Vi har inte kommit lika långt men jag har valt ut klänning.köpt skor,bokat festlokal,bestämt tema och gjort en prel gästlista,bestämt trubadur.bestämt kläder till brudgum och näbbar.
vi ska ha ett eller två värdpar och en toastmaster.
vår gästlista är inte klar än.just nu är vi ca 40 vi med och vi ska ha en trubadur
Ett band kostar väl en massa men visst kan ni ha det,ni kanske har en toastmaster som kan få igång gästerna att dansa.är lokalen stor så att bandet och gästerna får plats.vad får ni betala för bandet?
hur har du tänkt med inbjudningskorten?????Vi tänkte skicka ut dom 4-5 månader innan.och sen vet jag inte om jag ska göra dom själv eller beställa färdiga.vi skippar det där med save the date kort.
En hel del att planera när man ska gifta sig.Ojj sen ska man ju ha bordsplacering.Man måste nog tänka in i minsta detalj.Men en härlig resa är det.