• Daludd

    Gifta sig igen....

    Jag som tyvärr kan vara lite fördömande ibland när folk gifter sig du vet en fjärde gång... eller ger relationsråd när de är inne på äktenskap nummer 3 som dessutom är dåligt - jag skulle inte reagera på att du lämnade någon som betett sig dåligt och som fortsätter göra det genom att vara en dålig förälder.

    (Jag är inte direkt stolt över att jag tänker sådär, men här kan det ju iaf vara till hjälp att veta att trots att jag har sådana tankar får jag inte det av din situation) 

  • Daludd
    CoG skrev 2012-05-09 11:32:33 följande:

    Jag har hemskt svårt för att veta att jag stod framme vid alteret och lovade i nöd och lust tills döden skiljer oss åt...
    ...men sedan bröt det.


    Att jag lämnade förhållandet är en sak, men jag ångrar faktiskt att vi gifte oss (även om jag verkligen trodde på att det skulle bli bra) då det sedan föll ihop.
    Kanske är det inte "folk" som jag mest oroar mig för vad det ska tycka och tänka, kanske är det mina egna tankar om vad som hände, vad jag gjorde/ inte gjorde, vad som är rätt och vad jag är värd enligt mig själv som ställer till det.

    Daludd:
    Tack för dina ord, jag förstår hust du menar.
    Om till och med DU tycker att det är ok så... :)


    Haha precis, om en så fördömande människa som JAG inte ens reagerar, så är det lugnt ;) Men som du skriver, det är ju dina egna känslor som är grejen. Hade du varit trygg i det själv hade du inte heller brytt dig om surpuppor som jag som tänker dumma tankar.
Svar på tråden Gifta sig igen....