• Nailik

    Bävar redan

    Det e så att jag och M2B inte satt vårat datum än på grund av ekonomin men vi ska försöka ha det sommaren 2013 och jag bävar redan för min hippa.

    Det är så att jag har väldigt galna vänner och är själv en rätt galen person men jag är rädd för vad dom kommer att hitta på.

    Jag har gett min brudtärna som jag vet kommer hålla i hippan vissa regler att hålla sig efter bland annat att jag vägrar att gå ut i stan med någon overall som ska klippas i sönder av främlingar och liknande. Och även att jag vägra ha en plast tiara i håret utan ska jag ha något sådant så får dom köpa en billig riktig på glitter eller liknande. Men jag vet redan nu att det kommer bli en hel del sprit och det skulle inte förvåna mig om hippan läggs samma dag/kväll som en polares klubb är igång.

     Är bara rädd att dom kommer få mig att göra något dumt på fyllan och då är det inte min tärna jag är rädd för ska hitta på det utan en annan tjej som kommer att lyckas nästla sig in på hippan och göra allt för att skämma ut mig så mycket som möjligt då hon är bitter över att alla hennes förhållande går åt helvete och hon är inte sen med att försöka få mig att må dåligt över att jag planerar bröllop när ännu en av alla hennes "stora kärlek" lämnat henne och ännu ett av hennes "livlånga" förhållande gått i stöpet.

    Suck behövde bara skriva av mig och tar tacksam i mot alla råd.

Svar på tråden Bävar redan