Natasa694 skrev 2012-03-01 23:44:43 följande:
Jag kan bara rekommendera en cateringfirma i norrot som är jätteproffsig, fantastisk mat och service har aldrig varit med om något liknande. jag tror dom har säte i kungsängen eller sigtuna och gör allt på offert, jättebilliga också
www.fredrikpalandet.se evasolo45 skrev 2012-03-02 07:52:50 följande:
ja jag håller med fatt redrik på landet är superbra. Vi anlitade dom till min 40-års fest och vilken mat... wow det var ingen som kunde erbjuda den där lyxkännslan till de priset. allt var så fräscht och underbart och en kock stod och skar upp kött. det såg så proffisgt ut och sedan gjorde dom en catering för ett bröllop där paret hade valt en varm/kall buffe. det såg så fantastiskt ut med deras dessertbuffé och sedan serverades bruden och brudgumen vid bordet så slapp dom gå fram och ta mat. så varmt rekommenderade
Stort tack för tipset! Ska genast maila dom och höra efter vad dom kan erbjuda. Hittade ingen meny på hemsidan, men dom kanske kan skicka nåt bra.
Tack!
MiaAnd skrev 2012-03-02 08:55:30 följande:
Att säga att det blir billigare på restaurang... Det beror ju helt på vilken typ av mat man har tänkt sig och vad man har för lokalkostnad. Vi lagade maten själva (buffé) och hade folk som tog hand om uppläggning och disk. Det funkade jättebra det med! Vi fick också massor med mat över. Det är svårt att beräkna. Man vill ju inte att nåt ska ta slut för fort heller. Men sånt man kan tänka sig går hem hos många kanske man kan ta lite mer av och lite mindre av nåt annat. Vi gjorde t ex några extra tacopajer, för det brukar va populärt och det var ett bra drag.
Ja, precis. Vi kommer aldrig komma billigare undan om vi skulle vara på restaurang. Med ett kuvertpris på minst 1000:-/pers och ca 55 gäster så finns det inte en chans. Dessutom vill vi hemskt gärna ha fri bar för våra gäster, och då vill jag inte ens tänka på vad notan skulle sluta på....