• Hanna05

    Vilka kom till er svensexa? vänner familj? Hur många var ni?

    Möhippan och Svensexan tycker jag endast är till för de närmsta vännerna! Kanske även kusiner om man står varandra nära. Men inte hela tjocka släkten eller föräldrarna.. NEJ NEJ och åter Nej :)

  • Hanna05

    Jag tycker inte heller det är okej att skämma ut bruden.

    En möhippa ska handla om att göra något som bruden tycker är kul och skulle uppskatta!

  • Hanna05
    AlwaysAndForever2012 skrev 2011-10-03 14:58:32 följande:
    frågan är hur man ska formulera det rätt
    Ja, man tar reda på vad bruden skulle tycka var kul. Oftast känner man väl sin vän?

    Jag tycker inte man ska skämma ut henne iaf ... Inte om hon inte tycker om sådant.
    Men är det en tjej som gillar skämt osv och tycker om att göra pinsamma saker så kör på!
  • Hanna05
    AlwaysAndForever2012 skrev 2011-10-03 17:16:30 följande:
    Jag har iaf inte sagt att föräldrar är lika med skämma ut bruden. det har nog blivit på bakfot. Det jag menade förut var att låt säga så här. Några polare kanske planerar att ha ett sexparty. tydligen verkar det vara populärt. jag skulle inte ha ont utav det med polare, men med föräldrar och framför allt svärföräldrar som är väldigt pryda, så skulle den kvällen inte bli rolig utan stel och pinsam. förstår du?

    Å som jag har uppfattat det så har inte alla i tanke vad bruden/brudgummen gillar utna mer vad de tycker är kul och ibland kan det gå överstyr.
    håller med dig.
Svar på tråden Vilka kom till er svensexa? vänner familj? Hur många var ni?