• In Wonderland

    Fler som väntar på möhippan...

    Nu börjar det närma sig vårt bröllop och jag känner på mig att min möhippa kommer att ske snart... Jag älskar överraskningar samtidigt som jag hatar dem. Haha vill liksom bli överraskad men vill samtidigt ha kontroll. Nu är det lördag och jag undrar om tjejerna kommer idag. Blir tokig av att inte veta. Jag har iallafall rakat benen ifall det sker :) Vet att jag inte borde, men försöker luska ut när det ska bli. Berättar att jag tänkte ta en lååångpromenad idag men det var inga reaktioner på det, så kanske blir det inte idag trots allt. Fler som går och väntar nervöst?? Glad

  • Svar på tråden Fler som väntar på möhippan...
  • SaJo1981

    Blev själv så nyfiken så jag har börjat fundera på när det kan bli:) vi gifter oss den 23 juli och vi har ju två barn hemma och jag har en sambo som jobbar varannan helg vilket orde betyda att det INTE blir en helg han jobbar för vem tar barnen då? Nästa helg kommer det bli svensexa för karln så den blir det nog inte, helgen efter ska jag ut med jobbet och en av mina tärnor är mn jobbarkompis så det blir nog inte den helgen heller, möjligtvis helgen efter den 11juni i så fall, sen ska vi på 30-årsfest helgen efter, sen jobbar sambon helgen efter det sen är det bara en helg till som går för de andra fyller syskon o föräldrar år.....vill egentligen inte ens ha någon aning men min nyfiken går inte att stilla!

  • Etnica

    Jag vet att min blir nästa helg för min tärna som numera bor i Hong Kong kommer hem på fredagen. Inte så svårt att räkna ut... :)

    Kan nog lita på att det kommer bli en hel del alkohol men det har jag inget emot fast det är ju jobbigt att vara bakis som man nästan dör.

    Fast jag ska tydligen få två st överraskningar så tisdagen innan bröllopet fick jag inte göra något. Jag hoppas att jag ska få komma iväg o rida för det var mer än 1 1/2 år sen jag satt på en häst. Om man räknar bort gångerna jag suttit upp på dotterns ponny för att uppfostra lite.

  • misscat81

    Jag misstänker att jag blir hippad nästa helg, för då är jag ledig. Gifter mig 18 juni, och de helger som är efter nästa innan bröllopet har precis blivit schemalagda, så jag tror inte mina tärnor har planerat något då, för då kunde de ju inte veta när jag var ledig.
    Jag är precis som ni andra både nervös och förväntansfull! Vill ju veta men samtidigt inte.

    Fästmannen blev kidnappad till sin svensexa nu i morse, sjukt kul!

  • Sackhina

    Skulle blivit hippad idag, men det sket sig för jag var tvungen att operera munnen i torsdags! synd...

  • ThereseAndreas

    Vi gifter oss om två veckor. I morse stog det 4 killar med nylonstrumpor dragna över huvudet utanför dörrenSkrattande, sedan tog det med sambon......... hoppas han får det riktigt roligt.......nu är det bara jag som får gå och titta mig över axeln....men jag tror på nästa helg

  • Kattpoet

    Jag har gift mig två gånger och aldrig haft möhippa. 
     

  • nikkihag
    Kattpoet skrev 2011-05-21 13:30:10 följande:
    Jag har gift mig två gånger och aldrig haft möhippa. 
  • nikkihag

    Det här verkar ju nästan värre än barn på julafton...

  • Charmina

    Heheh här deltar jag i tråden och jag gifetr mig den 18 juni och har dessvärre räknat ut att det blir möhippa den 4 juni. Dock bra att man kan se sitt bästa ut men trikigt att jag listat ut det fast roligt att se vad som planerats. Hoppas på att gubben får en svensexa som blir kul men jag har ringt bästa kompisen och han ska ta tag i det imorgon :)

  • In Wonderland
    Sackhina skrev 2011-05-21 11:45:10 följande:
    Skulle blivit hippad idag, men det sket sig för jag var tvungen att operera munnen i torsdags! synd...
    Men stackare! Hoppas att operationen gick bra. Kan de hippa dig en annan dag kanske?
  • Pendragon

    Jag önskar lite att jag också ska få en möhippa..
    Fast ingen av mina vänner bor i Sverige, så det lär ju knappst bli av.. :/

  • Sackhina
    In Wonderland skrev 2011-05-22 04:26:42 följande:
    Men stackare! Hoppas att operationen gick bra. Kan de hippa dig en annan dag kanske?
    Nä, de kunde visst inte det... Är bara 2 veckor kvar nu! Operationen gick bra, gör så ont bara efter...tack
Svar på tråden Fler som väntar på möhippan...