Inlägg från: stormhelen |Visa alla inlägg
  • stormhelen

    Visa era skor :)


    Detta är mina skor som jag ska ha på mig på den stora dagen. Det  är ett par gammla skor som jan använt ett par grr tidigare. Det blir då "något gammalt."  Sedan ska man bara hitta något blått, något lånat osv.  Solig
  • stormhelen

    haah, såg att jag skrev fel. Skäms Ska stå "jag" inte "jan". Lite för snabb på knapparna ibland. Tungan ute

  • stormhelen
    Ritak skrev 2013-02-01 18:17:01 följande:
    Ja dom passar perfekt till vårt bröllop då vi har fjärils-tema, letade ihjäl mig efter dessa!
    Ballerina är ju så skönt att gå i med Skrattande

    Dina skor är super söta!!!


    Letandet var nog mödan värd då de dels är jätte fina och dels så passar de ju in i temat perfekt.


     


    Jag ska ha höga klackskor på mig, men jag ska köpa mig ett par ballerina som jag kan ha på mig när det börjar göra ont i fötterna. Glad

  • stormhelen
    Ritak skrev 2013-02-01 18:46:10 följande:
    Tack så mycket! Ja verkligen ;) Då kan du ju köpa såna smarta ihop fällbara ballerina skor att ha i väskan? :D Har du någon bild på klackeskorna? Jag är så dålig på att gå i sånna men det är ju så snyggt!

    Ihoppfällbara ballerinaskor? Det har jag aldrig hört talas om.


    Det låter spännande. Vad är det för något?


     


    Då ska vi se... bild på skorna var det...


    ja, här kommer dom.



    Jag vill ha ett par ballerina skor som är i samma färg som dessa skor. Det har väll börjat komma ut lite mer sommriga skor i butikerna nu, och det kommer ju att komma mer. Så då kanske jag hittar något. =)

     

  • stormhelen
    Ritak skrev 2013-02-01 19:28:41 följande:
    Ja läs här ellencsordas.se/ har sett att det går att köpa någonstans men kommer inte ihåg var nu. Jätte snygga! :D

    Haha, men gud vilka roliga skor. =D


    Fast finns det ihopfällbara cyklar så varför inte ett par skor?!


    Jätte roliga!! Hihihihi

  • stormhelen
    lillapia skrev 2013-02-01 20:24:51 följande:
    Jag undrar om det passar att ha typ stark rosa eller mörk blå skor när man har färgtema ljuschampagne, ljusrosa och vit?
    Eller spelar det ingen roll färg? Tycker ändå att det är onödigt att följa färg när man inte se mycket för klänning är lång. 
    Flesta jag vill ha skor är stark rosa, blå och grön, finns inte ljusrosa eller ljuschampagne., vill ha ballerina skor.
    Jag har exakt samma färtema som du har, men har valt ett par skor som är lila. Med skorna går jag helt enkelt bananas med. Man behöver ju inte var så strikt med färg koden tycker jag. Flört

     


    Det kommer nappast inte vara någon annan som bryr sig om det än, de flesta kommer inte ens att ha någon aning om att det ens existerar en färgkod på bröllopet. =)

  • stormhelen

    oj oj nu skrev jag jätte knasigt, men hoppas att du fattar vad det var jag skulle skriva. =P


    Fingrarna är lite för snabba ibland. =P

  • stormhelen

    Jag har ändrat mig angående de skorna som jag hade tänkt ha på mig på mitt bröllop.


    Jag hittade ett (eller två) par andra skor som jag ska ha istället. Köpte dem idag. Skrattande


    Det är ett par pumps med hög klack och ett par ballerina skor.


    Anledningen till att jag ändrade mig var att pumpsen jag har får jag så in i bängens ont i fötterna i nästa på en gång. Kanske inte så smart om man ska ha på sig dem en stor del av dagen?!


    De nya pumpsen är faktist förvånadsvärrt bekväma för att vara sådana typer av skor. =) De kommer jag att kunna gå i en stor del av dagen utan att fötterna blir misshandlade. Har haft på mig dem i ett par timmar här hemma medan jag höll på att städa, och det kändes ingenting i fötterna. Förvånad


    Men jag har som sagt även köpt ett par ballerina skor som jag kan ha på kvällen ifall att fötterna börjar ömmmmmma. =)


     


    Så här ser de nya skorna ut.




    Är jätte nöjd med dem båda. Glad
  • stormhelen
    Rosenknopp skrev 2013-02-06 16:36:37 följande:
    Stormhelen: Vilka fina skor:) Jag letar efter liknande ballerinaskor till vårt bröllop. Får jag fråga vart du hittat dem o fanns de i fler färger?!

    Tack! Solig


    Ballerina skorna finns på HM och kostar 99:-


    De finns i rosa (de jag har), svart, leopardmönstrat och ormskinsmönster.


     


    www.hm.com/se/product/06064

  • stormhelen
    ThereseV skrev 2013-03-05 12:05:03 följande:
    Dom här ville jag ha me dom var alldeles för stora så dom kommer åka tillbaka:


    Synd att de var för stora, för de där skorna var skit snygga!


    Jag brukar inte gilla vita skor, men dom tyckte jag om. De är super snygga.

  • stormhelen
    ThereseV skrev 2013-03-05 13:34:17 följande:
    Tack:)
    stormhelen skrev 2013-03-05 13:30:23 följande:

    Synd att de var för stora, för de där skorna var skit snygga!


    Jag brukar inte gilla vita skor, men dom tyckte jag om. De är super snygga.


    Visst var dom! Älskar spetsen och dom skulle egenltigen passat jättebra till klänningen.. :( 
    Misstänkte att dom skulle vara för stora men tänkte att jag kanske kunde ha ilägg och grejjer, men nej..dom var på tok för stora..det såg ut som ett barn som hade lånat mammas pumps haha... men så är det när man har små fötter hehe...

    Ja, de är riktigt snygga. Men som sagt tråkigt att de var förstora ochh att det inte fungerade med inlägg. Hade tänkt föreslå det först, men tänkte att du kanske redan provat det.


    Det går inte att få skorna i en mindre storlek om du skickar tillbaka de som är för små?

  • stormhelen
    amerika skrev 2013-03-18 11:02:04 följande:
    (jag fattar inte hur man förminskar bilder när man citerar, så ber om ursäkt för storleken!)

    Jag har märkt att det inte funkar att förminska bilder på vissa webbläsare. Jag kan förminska bilder på explorer, men inte på Opera (som jag brukar använda mig av). Men på Opera kan jag använda mig av Smilie-gubbar men det går inte på Explorer. Skit störigt.


    Så det kanske är din webbläsare som gör att du inte kan förminska bilden. OM det funkar så ska det g å att göra genom att du klickar på bilden så att den blir markerad sedaan drar du musen till ena hörnet så att en pil kommer fram och sedan drar du den neråt tills du får önskad storlek. Men som sagt så funkar det inte på alla webbläsare.


     

  • stormhelen
    minichristina skrev 2013-05-07 21:43:55 följande:


    Vilka ur snygga skor!


    Vart hittade du dessa godbitar?

  • stormhelen
    jolm skrev 2013-05-12 11:51:15 följande:
    Här är mina hallonröda/ orangea skor från Tiger!


    Jätte fina skor. Ser ut att vara samma färg på dem som mina, (mina skor har jag som profilbild). 
  • stormhelen
    minichristina skrev 2013-05-28 22:51:34 följande:
    Oops sorry för sent svar. Det är Steve Madden, köpta på Brandos.

    Ingen fara. Solig


    Skorna är verkligen jätta snygga!

  • stormhelen
    minichristina skrev 2013-05-28 23:04:06 följande:
    Tack! De är fantastiska, men behöver arbeta på att få dem någorlunda bekväma :)
    Haha, ja skor brukar vara dumma på det sättet. Jag ska börja gå in mina skor till månadsskiftet. I övrigt så försöker jag gå med högklackat så ofta som möjligt om jag ska ut någonstans så att man blir van av att gå i högklackat överhuvudtaget. (Brukar annars aldrig ha högklackat). =P 
  • stormhelen
    anicay skrev 2013-07-07 01:29:43 följande:
    Vi hade verkligen beslutsångest när det kom till skor. Vi hade färgtema orange och visste att vi villa ha orangea skor, men that's it. Vi köpte därför in ungefär 3 par olika skor (eller jag hade 5 par om jag ska vara ärlig). Till slut så bestämde vi oss ändå för att vi skulle gifta oss i orangea flipflops, vi åkte båt och vigseln var vid vattnet så det var liksom mest naturligt. Däremot fick lite andra alternativ följa med vid fotograferingen och det blev läckra kort med klackarna på tycker jag men jag är ju väldigt tacksam att jag slapp ha dom hela kvällen för då skulle jag haft ont i fötterna!!


    Jag vill börja att grattulera er till ert ingågna äktenskap. =)


     


    Va fina ni båda är!


    Just den här bilden gillade jag. Den såg så där härligt avslappnad ut + att själva motivet i sig var lite annorlunda. Båda tummarna upp!. :D


     


    Jätte snyggt med orange. Jag har varit lite tveksam till orange, men ni två har övertygat mig helt och fullt. Orange är ju super snyggt!!!!


    Ni har matchat det riktigt bra, och jag tycker att det är riktigt roligt att ni båda hade samma färg på skorna. Det känns verkligen genomtänkt och att ni är en del av en helhet.


     

  • stormhelen

    Här kommer ett par bilder på mina skor som jag hade på mig i lördags då jag blev fru. =D



    Jag bytte dock om till dessa ballerina skor efter vigseln.

  • stormhelen
    a ring on my finger skrev 2013-09-17 10:49:20 följande:
    Härlig färgklick!
    Jag måste fråga vad du har för inställlning på ditt album här på bröllopstorget. Jag kommer inte in på någons album, har inte lyckats en enda gång.
    Är alla så hemliga eller är det något med mitt konto som gör att jag inte kommer in trots att jag är inloggad.

    Tack! Solig


    Ja, jag tyckte att det var roligt att ha ett par skor med en härlig färg istället för de klassiska vita. Jätte nöjd med dem. =)


    Men ska man ha så höga klackar så är det bra om man har ett par ballerinaskor att byta av till. ;)


    Hmm, jag vet inte riktigt vad för inställningar jag har på albummet, därför vet jag inte häller hur man "öppnar upp det" Tungan ute


     

  • stormhelen
    Josiie100401 skrev 2013-09-18 17:41:40 följande:
    Stormhelen: hur funkade det med klänningens längd när du tog på dig ballerina skorna?? Ska ha ett par platta senare oxå nämligen men funderar på om man kommer snubbla av klänningens längd?

    Jag upplevde det inte som något problem. I butiken där jag köpte klänningen så sa de att man ska sparka lite när man går (även då man har skorna som klänningens längd är anpassad till), man lixsom "sparkar undan" klänningen när man går. Jag gjorde även det med ballerina skorna, Men visst man var ju tvungen att även hålla upp klänningen lite också. =P


    De enda gångerna jag höll på att snubbla på klänningen var när vi dansade vår brudvals, med då hade jag bytt till de högklackade skorna igen. Så det berodde inte på skorna utan snarare på att jag inte dansat med en långklänning innan utan bara byxor. ^_^


    Lycka till, det kommer säker att gå bra för dig när din dag väl kommer. =)


    20140222 skrev 2013-09-18 18:00:49 följande:
    GRATTIS! Hjärta Så söta skor med.Flört
    Tack! ^_^ Ja, jag blev riktigt nöjd med båda skorna. Kul att jag hittade skor som hade exakt samma nyans på mockat. =D
Svar på tråden Visa era skor :)