• pumiz

    Vad tycker du om den nya designen?

    Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :)  Så vad tycker ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om den nya designen?
  • darkHorse

    Jag kan förstå att de ville liva upp sidan, allt utvecklas och att byta tillbaka är inget jag tror på.

    MEN  dom har verkligen inte lyckats med nylanseringen. Som många andra tycker jag BröllopsBella under all kritik. Om man nu prompt måste ha en "mänsklig" hjälp (förstår inte varför det inte räcker med ett frågetecken eller så) behöver man inte använda sig av en stereotyp blondin som troligtvis få kan identifiera sig med. Dessutom visar mantydligt upp att bröllop minsann är brudens område och att alla brudgumamr ska hålla sig långt borta, vilket jag tycker är otroligt tråkigt.

    Loggan med hjärtat är obeskrivligt ful, och även om jag personligen tycker att det är alldeles för mycket lila hade man kunnat komma undan med det om man inte kombinerat det med allt snutti-gull-gull med hjärtan, positiva känslor och BimboBella.

  • CherryKola

    Asså.... Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag nog att man läser även fast den är lila. Annars är det ju nåt fel. Det är, som nån sa, innehållet som är det viktiga. Och det är dessutom massa grått, mer grått än lila?

    Och klaga på reklamen? Vad ska dom annars tjäna pengar på? Det är väl bättre med "irriterande" reklam än att man ska behöva betala för att använda sidan? 


  • CherryKola
    CherryKola skrev 2010-12-12 20:45:04 följande:
    Asså.... Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag nog att man läser även fast den är lila. Annars är det ju nåt fel. Det är, som nån sa, innehållet som är det viktiga. Och det är dessutom massa grått, mer grått än lila?

    Och klaga på reklamen? Vad ska dom annars tjäna pengar på? Det är väl bättre med "irriterande" reklam än att man ska behöva betala för att använda sidan? 
    Saknar en edit-knapp.

    edit: Jag blev medlem här  trots att jag tyckte att sidan va skitful å såg oproffsig ut, för jag ville åt innehållet!
  • cityalven

    det är bratzdockan som jag är emot... 1) varför har man henne, tror ni att det finns tanke bakom? 2) varför blond, långhårig steriotyp-aktig modell?

  • Sebastiána
    CherryKola skrev 2010-12-12 20:45:04 följande:
    Asså.... Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag nog att man läser även fast den är lila. Annars är det ju nåt fel. Det är, som nån sa, innehållet som är det viktiga. Och det är dessutom massa grått, mer grått än lila?

    Och klaga på reklamen? Vad ska dom annars tjäna pengar på? Det är väl bättre med "irriterande" reklam än att man ska behöva betala för att använda sidan? 
    Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag definitivt att man hoppar över den. Jag tror att man känner att det här är inget för mig. Det känner jag och jag är tjej (som ska gifta mig).
  • Moster Stina

    Jag gillade att man direkt kunde se nya trådar förut.
    Obesvarade trådar är ju faktiskt inte samma sak tycker jag.
    Synd, för det kommer absolut göra att jag inte lika gärna håller mig kvar här heller.

    Och designen och den fåniga tjejbilden...alltså....SUCK!
    Precis så ser det ut om man letar spel på nätet för BARN!

    Varför varför varför ska plötsligt sidan vända sig till BARN???

    Detta får garanterat män att "vända i dörren"!

  • S2011

    kan tycka att färgvalet gör det svårläsligt.

    vet inte hur många "extra" brudgummar man egentligen "skrämmer bort" med designen - ärligt talat?
    min bm skulle aldrig sätta sin fot på ett sånt här forum, oavsett hur designen såg ut. tror inte man ska tillskriva färgvalet för mycket "cred" för bortskrämda män.

    men, det är inte särdeles lyckat de här lila nyanserna, det syns verkligen skitdåligt.

    bella bryr jag mig inte om det minsta. men är hon verkligen nödvändig? hittade inte folk info utan henne?

    svårt att orientera sig på sidan när man är ovan också, men det är väl som med alla förändringar. dock hade jag gärna sett en vänstermeny i forumet där man kan klicka på senaste inlägg, nya trådar osv. hade ett helsike att hitta "senaste inlägg"-knappen!

  • CherryKola
    Sebastiána skrev 2010-12-13 08:03:01 följande:
    Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag definitivt att man hoppar över den. Jag tror att man känner att det här är inget för mig. Det känner jag och jag är tjej (som ska gifta mig).
    Ja, min kille skulle iaf inte göra det. Och han tycker att det är helt idiotiskt döma en sida efter färgen :) Såatte... Jag tycker att man är lite jävla skum om man tycker att det har så stor betydelse. Nu ser sidan iaf mycket proffsigare ut! 
  • Moster Stina

    Dålig svenska/tryckfelsnisse

    I en rubrik står det

    I vårt stora forumet.

    I vårt stora forum ska det väl stå?
    Eller i det stora forumet?

  • themandys

    Kul med förändring och sidan ser utan tvekan mer modern ut! Men tyvärr är den alldeles för plottrig och navigationen är inte särskilt intuituv..

Svar på tråden Vad tycker du om den nya designen?