• Svanboet

    Vi som går på Viktväktarna del 6

    Här samlas vi som går på Viktväktarna och pratar om maten, mötena, motionen och motivationen och allt annat som liver erbjuder.

    Välkommen in i värmen, gamla och nya, och dela en resa med oss!

  • Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 6
  • Svanboet

    Välkomna alla ni som brukar hänga med oss och alla nya som vill hänga med oss.

    Själv är jag dålig på att uppdatera mig här då jag jobbar som en toka mest hela tiden.

  • Svanboet

    Jag ser dig Sonja!!

    Jag tror inte det hittat hit fler från förra tråden.

  • Svanboet

    Jag är ledsen Sonja att jag är så frånvarande. Jag har så tokmycket på jobbet att jag knappt hinner tänka på att sova, än mindre faktiskt sova. Jag har lovat mig själv bättring efter konferensen i maj för just nu, på det här sättet kör jag min kropp i botten och jag mår inte alls så bra som jag skulle kunna.

    Orkar du hoppa runt lite bland våra gamla trådmedlemmar kan du ju försöka värva hit dem igen. Markera i internet-fönstret där adressen står och kopiera den texten till allas gästböcker och liknande så hittar de säkert hit.

    Kram och kämpa på nu!

  • Svanboet

    Gör ett litet avtryck jag med. Jag har ännu inte startat igen men räknar med att gå tillbaka till min grupp/klass första onsdagen i Juni. Fram till dess får jag försöka göra lite skademinimering så gott det går.

    Hoppas det går bättre för er tjejer! Kämpa på och ge inte upp! 

  • Svanboet

    gör ett nytt avtryck...

    Känner mig lite nere för nästa veckan firar jag 1år med VV och jag har verkligehn inte gjort många knop de senaste, säg 6 månaderna. Jag har inte tid, ork och snart ingen motivation kvar.

    Jag hoppas det vänder snart för annars börjar jag nog anse det hela vara pengar i sjön, speciellt om jag inte ens har tid att gå på mina möten. Länge sedan jag var där sist nu.

  • Svanboet

    I am back!!