• Bettygumman

    Linköpingsbrudar 2010

    Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010
  • marido

    Hallå!
    Här finns en Linköpingsbrud till.
    Vi gifter oss den 4/9-10.

  • Lillaria

    fibobs - självklart kan du lägga maken själv, jag är bara så otroligt dålig på det och så vill jag ha lite lyxig känsla den dagen, därav sminkningen.. annars kan du ju välja en festsminkning med. The body shop hade verkligen bra priser...

    marido - välkommen!

  • marido

    Tack Lillaria

    Har ännu inte kollat in ngn vigselring. Har ni några tips på bra guldsmed??

  • Lyckliga013bruden

    guldsmedjan, inte billigast i stan men de har ett otroligt kunnande, är väldigt duktiga och ger den lilla extra servicen man inte får på så många ställen längre(gäller alla branscher).


    marido skrev 2010-03-27 22:09:41 följande:
    Tack Lillaria Har ännu inte kollat in ngn vigselring. Har ni några tips på bra guldsmed??
  • Lyckliga013bruden

    Lillaria, det skulle kunna vara så att du försöker boka tid hos e-hair för långt fram i tiden.

  • Lillaria

    Tror inte det. Vännen som rekommenderade hade bokat redan innan jul... å andra sidan så gifte hon sig i maj.. men jag känner bara att i så fall kan man säga det och inte erbjuda sig att höra av sig osv. men men nu har jag förhoppningsvis en bokning hos HC...

    Jag kan verkligen också rekomendera Guldsmedjan. Var där i dag och de var helt underbara och förstod oss diret och om med bra förslag...


    Lyckliga013bruden skrev 2010-03-28 00:25:40 följande:
    Lillaria, det skulle kunna vara så att du försöker boka tid hos e-hair för långt fram i tiden.
  • fibobs

    Hej Och välkommen!!
    Håller med om Guldsmedjan, goda vänner till oss och har verkligen stor erfarenhet och mycket serviceminded.
    De kan tom hjälpa till att designa era egna ringar!


    marido skrev 2010-03-27 22:09:41 följande:
    Tack Lillaria Har ännu inte kollat in ngn vigselring. Har ni några tips på bra guldsmed??
  • fibobs

    Tjohoo, idag har det varit fotbollsturnering och vårat lag kom fyra, efter straffar!
    Annars går det bra, väntar på att saker ska ro i land nu, med kläder och annat. Så om ett par veckor sätter vi igång med resten.
    Det enda är att vi ångrat oss om vart vi ska vigas.
    Vet inte nu helt plötsligt....någon somhar nån bra idé på borgelig vigsel? (slottet innan)
    Och sedan är det detta med vikten som bara står helt still......vad göra???!!! :o(


    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-07 13:42:22 följande:
    Hur går det för er brudar?
  • marido

    Tack för tips, ska kolla upp Guldsmedjan!
    Håller även på att kolla skor, har varit runt i varenda skoaffär känns det som och har väl inte hittat något som känns helt ok!

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010