• flassan

    Finns det fler?

    Vi ska gifta oss den 29e maj i Norrköping.. två tjejer är vi då..
    FLER???

  • flassan

    min blivande fru ska ha vita byxor och ngn form av skjorta eller liknande... jag ska ha brudklänning.. fast inte den värsta blåsan.. haha.. vi har diskuterat fram å tillbaks och tjejen vill INTE INTE ha klänning... så först var jag inne på att ha ngt enkelt för att vi skulle matcha varann bäst... men har bestämt mig för att bröllopet inte är en bra dag för såna typer av kompromisser.. jag ÄR en klänningstjej och har ju fantiserat om klänningen lääänge...
    Vi kommer ju matcha ändå eftersom det är VI!

  • flassan

    Vi ska åka till Kroatien på bröllopsresa 2 veckor en knapp månad efter bröllopet. Vi har fått det i present från min arbetsplats så det känns jättekul

  • flassan

    Vi ska vigas i kyrka! Min blivande fru är inte troende alls men tycker om kyrkor.. jag är troende (fast inte nödvändigtvis på "GUD") och tycker om svenska kyrkan. vi har bara fått stående ovationer nästan ifrån kyrkan gällandes vår vigsel, prästerna har vart flera som vela premiär viga ett gaypar!

  • flassan

    vart bor ni föresten allihop? vi bor i Norrköping, Östergötland.. (eller snarare  lite utanför på landet)

  • flassan

    psalmer vart lite jobbigt eftersom flera av de vanligaste blir för "gudiga" eller med kvinna man tema... Vi har valt "i denna ljuva sommartid" samt "evig grönska" (gifter oss 29e maj så de passar ju i årstid).

    Vi var hos kantorn idag en jättenice kille bara ett par år äldre än oss. Han är SKITDUKTIG och ska spela "everything I do" på piano som ingång sen Rider i skogen (ronja rövardotter) utgång...
    Sjunger å kompar med gitarr gör vår goda vän
    DD

Svar på tråden Finns det fler?