• Casmel

    Juli 2010

    Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010
  • kece

    skoj att alla verkar vara jättenöjda med sina klänningar. Jag hoppas och antar att ni passar bättre i klänning än vad jag skulle göra. Såg svågern i kjol och linne på halloween. Och det var ingen vacker syn. :)

  • CeKe

    Knasboll


    kece skrev 2009-12-09 15:44:50 följande:
    skoj att alla verkar vara jättenöjda med sina klänningar. Jag hoppas och antar att ni passar bättre i klänning än vad jag skulle göra. Såg svågern i kjol och linne på halloween. Och det var ingen vacker syn. :)
  • rosesarered

    kece,
    då har vi rett ut det men det lär ju tråkigt måste jag säga om du struntar i fästmöns orgasmer om du inte skämtar då vill säga...

    KatjaB,
    snygga bilar skrevet på rätt ställe hehe.

    Casmel,
    grattis, vad kul!

    Korallbruden,

    grattis! vad blev det för klänning då? vart hittade du din? för du bor väl också i Stockholmstrakten? har tänkt skriva i brudträfftråden men inte fått tummen ur än..

  • CeKe

    Hehe, ta inte mycket min käre fästman skriver på allvar Ni ska se hans ögon när han pratar om vad han skrivit. haha, de fullkomligt lyser bus


    rosesarered skrev 2009-12-09 19:40:27 följande:
    kece,då har vi rett ut det men det lär ju tråkigt måste jag säga om du struntar i fästmöns orgasmer om du inte skämtar då vill säga...
  • CeKe

    Hmm.. jag sitter o skissar på ringar. Men det är ju så svårt. Hmpf, har hittat en ring jag gillar, men den är på tok mycket dyrare än jag tänkt mig, eller i a f dubbelt upp...och så är den alldeles för stor och enda exemplaret kvar. Känns även som att man får betala en hel del bara för att det är märket Engelbert och jag hade ju tänkt lämna in guld och göra en egen, för att göra det billigare... Fattar inte varför jag inte kan hitta saker i affärer och måste hitta sakerna/vilja ändra etc istället! Skratt.. känner mig lite som kärringen mot strömmen!

  • CeKe

    En helt annan grej förresten.. Gick in på Village idag och de hade en rätt gullig bok att fylla i som hette "vårt bröllop" (eller nåt sånt) där man skriver in om allt mellan frieriet/förlovningen till själva vigseln. Kan kanske va kul att kolla tillbaka på när man blir äldre =)

  • kece

    Uppgraderingsproblem Make 1.0

    Till tekniska supporten
    Förra året uppgraderade jag från Pojkvän 5.0 till Make 1.0 och märkte då att det nya programmet gjorde oväntade ändringar i kontomodulerna, minskade åtgången till blomster- och juvelprogrammen som fungerade oklanderligt under Pojkvän 5.0. Dessutom så avinstallerade Make 1.0 en massa andra användbara program såsom Förälskelse 9.9. Vidare har Make 1.0 installerat en del oönskade program som Tipslördag 5.0 och Dagens Dubbel 3.5. Samtal 8.0 kan ej längre köras och Storstädning 2.6 kraschar hela systemet. Jag har, utan framgång, försökt att köra Gnäll och Tjat 5.3 för att lösa problemen.
    /Desperat

    Hej Desperat!
    Du bör notera att Pojkvän 5.0 är ett underhållningsprogram. Make 1.0 däremot är ett operativsystem. Försök att köra kommandot C:\JAG TRODDE ATT DU ÄLSKADE MIG från kommandoraden. Kör även Tårar 6.2. Make 1.0 borde då, automatiskt, köra Skyldig 3.0 och Blommor 7.0. Men se upp, allt för frekvent användning kan resultera i att Make 1.0 övergår till Tjurig tystnad 2.5, Happyhour 7.0 eller Öl 6.1. Öl 6.1 är ett mycket otrevligt program som skapar "Snarka högt"-ljudfiler. Installera INTE Svärmor 1.0! Du bör ej heller återinstallera tidigare avinstallerade versioner av Pojkvän. Dessa stöds ej av Make 1.0 och kommer att göra att programmet kraschar totalt.
    Som sammanfattning är Make 1.0 ett suveränt program, givet dess begränsade minneskapacitet och att det inte har förmåga att snabbt lära sig nya funktioner. Överväg att köpa tredjepartsprogramvara för att öka prestandan. Personligen rekommenderar jag SexigMat 3.0 och Underkläder 5.3.

    /teknisk support

  • Mrs Opp

    Kece:

    Uppgraderingsproblem Hustru 1.0

    Jag uppgraderade tidigare Flickvän 1.0 till Flickvän 2.0, som sedan framgångsrikt uppgraderades till Flickvän 2.1. Flickvän 2.1 uppgraderades därför föregående år till Hustru 1.0, men tyvärr saknas dokumentation för ett flertal funktioner.

    Till exempel, Hustru 1.0 installerar sig själv i alla andra program och aktiveras under systemuppstart för att övervaka all systemaktivitet.

    Applikationer som ResVartsomhelst 10.3, GrabbarnaOkrogen 6.7 och StannaBorta 2.5 orsakar att systemet fryser.

    Dessutom har det nya programmet ynglat av sig några oväntade miniprocesser som tar upp en massa plats och resurser.

    Jag har övervägt att gå tillbaka till Flickvän 2.1 men det verkar inte finnas någon återställningsfunktion.

    Kan Ni hjälpa mej?

    Reg. Användare #10-1-13-5-19
    Svar till Användare #10-1-13-5-19, Incident #2002-03-12-01

    Vi har erhållit många förfrågningar om detta uppmärksammade problem. Det är dock nästan alltid resultatet av ett välkänt missförstånd.

    Många män uppgraderar senast använda version av Flickvän till Hustru 1.0 i tron att Hustru 1.0 huvudsakligen är ett nytto- och underhållningsprogram.

    Detta är en allvarlig missuppfattning.

    Även om Hustru 1.0 inkluderar många nytto- och underhållningsfunktioner så är Hustru 1.0 ett komplett Operativ System. Det är designat att vara basen för allt.

    Varning. Försök inte att avinstallera, radera eller förändra programmet efter det en gång installerats. Försök att avinstallera Hustru 1.0 kan få katastrofala följder och orsaka förlust av värdefulla systemresurser.

    Det är inte möjligt att gå tillbaka till en tidigare använd version av Flickvän. Hustru 1.0 är inte designad för det.

    Många har försökt med s.k. workarounds. Dessa har endast komplicerat situationen.

    Så har t.ex. några försökt att installera en uppdaterad version av Flickvän, vanligen Flickvän 6.0, eller Hustru 2.0, endast för att finna att problemen kvarstår.

    Andra har gjort fruktlösa försök att använda Flickvän 6.0 i bakgrunden medan Hustru 1.0 handhaft systemarbetet. Detta har nästan alltid resulterat i allvarliga systemkonflikter och ibland oåterställbar systemkrasch.

    Vi rekommenderar att du behåller Hustru 1.0 och i möjligaste mån justerar dina användarparametrar.

    Jag vill även föreslå att du läster hela avsnittet om Generella Skydds Fel (GSF). Skulle GSF inträffa är den bästa åtgärden att omedelbart klicka på Förlåt knappen och sedan Återställ knappen så en system låsning inte uppstår.

    Systemet kommer att arbeta problemfritt så länge du tillhandahåller nödvändigt underhåll.

    För att frigöra CPU tid och förbättra prestanda bör du se till att avsluta alla sök och inspanings rutiner.

    Eftersom varje enskilt exemplar av Hustru 1.0 är ett unikt konfigurerat system kan ingen manual täcka alla tillgängliga funktioner.

    Nya användare bör inte installera ett exemplar själv utan att först rådgöra med någon, helst några, som har använt Hustru 1.0 för en längre tidsperiod. Överväg även att gå med i någon av våra lokala användargrupper för att diskutera din specifika konfiguration.

    Lägg märke till att installation av Hustru 1.0 kan ge systemet maximal prestanda, särskilt i kombination med tilläggs applikationer. T.ex. säkerhets applikationerna Belåtenhet 2.5 och Tillförlitlighet 6.12a är kända för fungera maximalt tillsammans med MK 6 och Kommunikation 5.0.

    Det finns inga planer på uppgraderingar, Hustru 1.0 är designad att fungera systemets hela livstid.

    Slut svar.

Svar på tråden Juli 2010