Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

    Alternativa bröllop nr.5

    Var det dags för en ny tråd. Hoppas på "gamla" som nya hittar hit för oss som sticker lite utanför den klassiska ramen.

    ska du ha en helröd klänning, 50-tals tema, medeltida, rockbröllop. ja även bara nåt annorlunda så är ni alla välkomna till denna tråden!

    Några av våra gamla trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3185399.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3320646.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3444559.html

  • Svar på tråden Alternativa bröllop nr.5
  • Fenixx

    vi ska ha en blandad kompott med förrätt med lite smått och gott och så en härlig medeltida buffé.

    vi skippar efterätten/avec då det känns som kaka på kaka utan tar kaffe till bröllopstårtan lite senare. vet inte fyllning, men något med choklad är ju ett måste.

  • Fenixx

    åh skoj att se dig igen sarahkka!!

    jo vi har kikat lite på musik-underhållning och även pratat mer med sömmerskan som tycker vi snart borde börja så smått då vi ändå kommer beställa mycket därifrån.

    även hittat en jättefin klänning till min mamma allt enligt hennes önskemål med modell och färger..men det är på ebay, så får se om jag vågar beställa.

  • Fenixx

    jadu...som du säger så är det fullt upp med jobb, barnen. sen håller vi på att renovera huset mitt upp i allt med.

    men hoppas man kan få sig lite tid nu i höst/vinter och greja lite och börja pyssla med trycksakerna osv.

    vilken färg ska du ha på klänningen hante?

  • Fenixx

    ja det är mycket och, och.

    sen när det närmar sig stora dagen så tjänar man nog på att delegera en del uppgifter så man inte blir helt utsliten själv.

  • Fenixx

    cltsp>> vad fina ni var! underbar klänning och underkjol får jag säga!

  • Fenixx

    ah typsikt, för man vill ju smaka lite innan som du säger hante.

  • Fenixx
    Hante skrev 2009-10-27 22:36:24 följande:
    ja så man vet att det smakar bra, kan ju behöva pröva några olika sorter med ;)
    jag menar det.
Svar på tråden Alternativa bröllop nr.5