• msb2b

    Cambridge? Eller?

    Testa säger jag oxå!

    Jag körde två veckor innan påsk (3 påsar/dag) + en vecka upptrappning (mat + 1-2 påsar/dag). Gick ner 5 kg (ville gå ner 5 kg), 2-3 kg är fortfarande borta och jag har inte varot "duktig därefter. Min sambo gick ner 6 kg o har behållt det (han har inte heller ngn övervikt att prata om). Vet även andra det fungerat finfint för. Då har de kört fler veckor o förlorat fler kilon.

    Vi köpte via viktshop.se - fungerade bra. Om du mår bra och kan svara ja/nej på rätt frågor räcker det att du fyller i ett digitalt formulär.

    Lycka till!

  • msb2b

    Lite fler tankar:

    Jag åt de varma sopparna till "middag". Blandade dragon i svampsoppan och curry i kycklingsoppan. Grönskapsoppan föll mig inte alls i smaken. Gillade choklad och mintchocko bäst bland de kalla.

    Vet en som åt alla soppor med mindre sked för att dryga ut + att hon delade upp det så hon fick 6 "portioner" per dag (istf 3).

    Sant att det blir rätt dyrt, men se det som en investering och tänk på att du inte behöver köpa ngn som helst vanlig mat under denna tid.

    Om du tror att du klarar det skulle jag hellre köra ren kur. För mig var det bättre med "allt eller inget". Lycka till!

Svar på tråden Cambridge? Eller?