Bröllop 2010 nr 6
Hej alla blivande brudar!
Hoppar in här, lite sent kanske men ändå...
Jag och min kille kommer gifta oss i maj 2010, när naturen är som allra vackrast.
Trodde att vi hade kyrka och festlokal klar men idag ringde mina föräldrar (som bor nere i småland där vi ska gifta oss) och sa att de prelbokat en annan lokal och kyrka. Pappa hade tillsammans med min bästa kompis (och en av tärnorna) åkt ut och kollat igår och båda hade tyckt jättemycket om stället. De har sas bildat en "projektgrupp" åt mig och får vara mina/våra ögon och öron. Så kul att de engagerar sig! Och min pappa har kontakter i catering-branschen och det kan ju inte skada...
Kollade in hemsidan för stället och det såg väldigt fint ut, en gård på landet där man får ha hela huset för sig själva och kan ta med egen dricka. Och härlig natur runt omkring. Precis vad vi har letat efter.
Så vi har kommit en bit på väg, även om det bara är preliminärbokat.
Prästen är förresten klar, en som vi är god vän till mina föräldrar och som jag har vart på resa med till Italien. Blir superbra!
Måste bara säga att jag är superimponerad av alla här inne som har kommit så långt i planeringen. Blir själv lite stressad...