• mazda6

    Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?

    Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...

  • Svar på tråden Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?
  • Fjällbruttan

    Hmm... beror på hur man räknar
    Men denna gång i 5 år, förlovade i 2 år
    Vi var tillsammans i 6 månader när jag var 15 och han 19,
    så tillbaka till mitt livs stora kärlek alltså

  • Fjällbruttan

    Äsch, glömde att skriva hur gamla vi är!
    jag är 38 (i övermorgon) och han 41.
    Och vi har varit vänner hela tiden sen ungdomsåren..
    Men så en dag var vi singlar samtidigt igen och så föll allt på plats!! Och nu har vi också en dotter tillsammans född 07.

  • AlvaStar

    Vi kommer att gifta oss 19e juni 2010 och har då varit tillsammans i tre år och fem månader. Han kommer att vara 28 och jag 24.

  • J D

    Det kanske är bättre att vi startar en omröstningstråd för detta istället, finns ngt intresse av att jag skapar en sådan?

  • AKF

    Vi har varit tillsammans i lite drygt 9 år när vi gifter oss och förlovade i 2 år... Jag är 28 o mannen 27år

  • Prazzen

    J D skrev 2009-04-13 16:11:23 följande:


    Det kanske är bättre att vi startar en omröstningstråd för detta istället, finns ngt intresse av att jag skapar en sådan?
    Jag tycker det vore jättekul med en omröstningstråd om detta
  • nni

    Vi gifter oss efter 6 hela år. Och efter 5 förlovningsår.
    Jag fyller 25 (samma månad) han 28.

  • nni

    J D skrev 2009-04-13 16:11:23 följande:


    Det kanske är bättre att vi startar en omröstningstråd för detta istället, finns ngt intresse av att jag skapar en sådan?
    Ja varför inte?!
  • AnnBo

    Vi har varit ihop i 2 år när vi gifter oss men varit vänner i 6-7 år Så vi känner varandra rätt väl:-P

    Vi är 26 och 29

  • Misschinita

    Min blivande man är 32 år och jag 28.
    Vi gifter oss 1 augusti 2009 och då har vi varit tillsammans i 10 år och förlovad i 3 år.
    Inga barn.


    mazda6 skrev 2009-03-07 09:20:48 följande:
    Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
  • Erika10710

    Vi är båda 28 när vi gifter oss, har då varit tillsammans i knappt 3 år och förlovade i drygt ett år!

  • Sara W

    Vi har varit tillsammans i fem år, förlovade i snart två år. Vi gifter oss den 9 jan 2010, då kommer jag att vara 29 år gammal och han 27.

  • vintage

    Vi har varit tillsammans i nästan 7 år och förlovade i 2,5 år när vi gifter oss, vi gifter oss 15/8 i år och är då är jag 27 år och han är då 34 år.

Svar på tråden Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?