• grabbarna

    ny övikstråd

    vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

    gamla trådar

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

    du kan ju alltid ringa hon jag ska leja.....o höra om hon är intresserad.....

  • grabbarna

    tyvärr så är det inget bra laga mat i kök där vi ska vara men jag hittade en catering som har

    2 sorters potatissallad
    pasta sallad
    vanlig sallad
    lax
    sill
    ägghalvor
    skinka
    rostbiff
    kyckling
    bröd och smör
    för 100 kr per port.
    då kör dom ut det till lokalen också

    då ska vi även procenta med plommonspäckad karre sedan


    miapias skrev 2008-06-17 16:54:02 följande:
    du kan ju alltid ringa hon jag ska leja.....o höra om hon är intresserad.....
  • järvedsullis

    jisses det är snart dags... och alla som säger att dom ska hjälpa till vart är dom ? Jag börjar vara lite stressad, men har inte vissat några tendenser till bridezilla än, men det är ju en och halv vecka kvar så vad vet man....

    dålig på att lägga ut bilder, men jag ska försöka göra en liten sammanställning sedan när det blivit lite lugnare. Nej, nu måste jag fixa festhäften....

  • FruT 080808

    ÅÅÅ nu har min klänning anlänt till sverige!
    Hoppas att jag får den innan midsommar. För dom delar väl inte ut post på midsommar...?

  • miapias

    jag har köpt presentkort idag som vissa ska få..

    och bokat 17 buketter a 10 rosor till dekorering av bord på coop forum de ska ta hem åt oss...ca 39-49 kr för en bukett...

    Lämnat in ringar för gravering och puts....

    B har talat med två polare om att åka dit o städa dagen efter...de ska få gratis hårklippningar av mig sedan...

  • jelikr
    järvedsullis skrev 2008-06-17 22:25:57 följande:
    jisses det är snart dags... och alla som säger att dom ska hjälpa till vart är dom ? Jag börjar vara lite stressad, men har inte vissat några tendenser till bridezilla än, men det är ju en och halv vecka kvar så vad vet man....dålig på att lägga ut bilder, men jag ska försöka göra en liten sammanställning sedan när det blivit lite lugnare. Nej, nu måste jag fixa festhäften....
    Hoppas att allt flyter på bra för er och att det mesta börjar bli klart.
    Lite stress och nerver ska det nog vara om dagen ska bli riktigt bra , det hör liksom till
  • grabbarna

    var in till stan idag och hade tänk passa på att prova väst men då hade ju festprissen stängt...hmmm ringde och kollade om dom hade västar hemma och säger då ja men då åker vi inte på torsdag man tycker ju att hon borde sagt till att dom stängde tidigare....

    men vi var även på Greens guld och kollade på ringar och dom var så schysta att dom beställde hem en ring så att vi får se orginalet för hon erkände själv att det var svårt att se på just den atrappen hur den verkligen kommer se ut.Toppen första affären som förstår att man inte gärna slänger ut flera tusen osett...

  • miapias

    greens guld..har tillverkat våra ringar...guldsmeden där är helt super....vi har bla min pappas vigselring i min "nya" ring

  • grabbarna

    ja vi funderade först på nåt liknande men då båda ska ha ring slöt vi ut det, funderar dock på att smälta ner våra förlovningsringar som ingen av oss kan ha samt två ringar från min mormor och göra en helt ny förlovningsring...

Svar på tråden ny övikstråd