• vitamina

    festlokaler i borås?? Verkar hopplöst just nu

    Det känns som jag har varit i kontakt med vartenda lokal i hela borås!!

    Det finns INGEN!! dom inte hyr ut sin lokal om man inte även vill hyra personal och catering från dom oxå..

    Vi ska ha egen catering med thaimat och det är iingen av dom som kan laga dessa rätter vi ska ha

    vad gör jag nu då???

    =(

  • Svar på tråden festlokaler i borås?? Verkar hopplöst just nu
  • vitamina

    jo, jag vet , men vi vill helst inte ha någon sportsuga, vi vill ha en riktig festlokal =(

  • vitamina

    jo vi har kollat på lite bygdegårdar , men allt ligger utanför stan, vi vill vara relativt centralt, vet själv hu jobbigt det kan vara att vara på fest mitt ute i skogen eller på landet..

    ;)


    starchick skrev 2007-11-03 22:15:39 följande:
    Bygdegård då? går faktiskt att fixa till så dom blir fina =)
  • vitamina

    torpa hofsnäs yxhammar pulsen och annelund har jag redan kollat med , ingen hur ut son lokal om man inte tar deras catering.
    militärpalatset finns inte längre

    jag väntarsvar från svarta örns order

    ska kolla på sundholmen och ramnasjön
    tack för svaret =)

  • vitamina

    tyvär pluggar jag inte, man får inte hyra den ändå eller??
    det skulle ju vara ett bra alternativ, Nära hem oxå,, bor på samma gata ;)

  • vitamina

    tyvärr pluggar ingen av mina vänner =(
    me jag ska ringa å kolla på måndag =)

  • vitamina

    Hej Mizty

    man får inte ha egen dryck heller på yxhammar =(
    Vi ska gifta oss i Fristadkyrkan och just nu lutar det åt GIF stugan på sjöbo.

    Det va bbilligt!! 1600:- ink städning porslin och glas.

    Vi ville inte ha någon idrotslokal egentligen, men det kan nog bli bra ändå, nu när det va så billigt kan vi lägga ut lite extra på utsmyckning å pynta upp lokalen lite mera =)

    Vi har en kompis som jobbar i bar ( bra med egen bar) och en som är DJ, som ska spela.
    ev. ska vi ha ett band oxå,
    Vad som är bra med Gifstugan är ju att man inte stör någon , ingen bor ju precis där =)

  • vitamina

    barabruden.

    Tänkte på att det skulle vara lätt för folk att ta sig hem.
    om folk vill dricka å så =)

  • vitamina

    ja , fast.. nä. jag gillar själv inte att vara på fest mitt ute i ingenstandset, Jag vill vara nära stan.. stadsråttor som vi är ;)


    BarbaBruden skrev 2007-11-07 16:44:56 följande:
    Men går man på bröllop får man planera dtta i gott tid. Att dela en taxi till stan kostar inte många mer pengar än bussen...Jag hade definitivt inte hakat upp mig på det som gäst.....Tänk vad mysigt det kan bli istället med ett place ute i skogen med fina dekorarioner och marschaller.....eller flakmoppe....eller häst&vagn....
Svar på tråden festlokaler i borås?? Verkar hopplöst just nu