• GithKat

    Gifta brudar i jönköping med omnejd

    Hallå tjejer.. ja nu är det fasen dags för en träff. Gitarren kolla när du kan så bokar vi andra in oss efter dina datum. Jag har inte kalendern med idag så jag kan inte svara just nu.

    *ps* du är inte ensam om att inte varit här inne på evigheter*

  • GithKat

    Jag är på såg även att AnelP och gitarren kunde den 27 februari och kanske Ängla oxå. Grillbuffe låter inte helt fel skriv upp er så vi verkligen vet att ni kan. Åhhh vad skoj att träffas igen.

    Grillbuffé på Amadeus Tis 27 feb kl 17.00
    Hellan (kan)
    GithKat

  • GithKat

    Nu längtar man i massor till tisdag.. *mums* vad gott det ska bli

  • GithKat

    Det var trevligt att ses. Synd inte fler kunde hänga på, men det får bli nästa gång. Kraaaaam på er

  • GithKat

    Jag kan bara en dag och det är på tisdagen. Jobbar nästan alltid kväll på onsdagar och alltid kväll på torsdagar. Ska kolla upp onsdagarna så kanske kanske

    Onsdag 4/4
    Torsdag 5/4
    Tisdag10/4
    AnelP
    Gith
    Onsdag11/2
    Onsdag18/4
    Torsdag26/4

  • GithKat

    Ängla: det stämmer säkert. Det var visning i det duvblå grannhuset igår. Vårt är det tredje huset på vänster sida, nr 5. Det ni kollade på var ett likadant som vårt. Synd ni inte kom bort, om ni inte var där allt för tidigt så var vi hemma. Höll faktiskt på och kratta en del på framsidan. Ni får komma inom nästa gång ni har vägarna förbi.

    Har kollat de andra dagarna i kalendern och jag kan ingen annan dag jobbar alltid tordagskvällar och oftast onsdagskvällar. Men tisdag nästa vecka tycker jag låter ok.

  • GithKat

    Vad bra ang den 10:e då ses vi.

    Ang husförsäljaren har vi bara bra erfarenheter. Han är lite virrig men himla trevlig. Vi kan bara varmt rekomendera att bygga så som vi gjorde då vi är jättenöjda. Vårt hus var det som var vitt med beiga fönsterfoder och rött tak. Vi var nog inte hemma just precis då. Vi hade varit och köpt skottkärra och kratta så ni missade nog oss precis. Ni får jättegärna komma hit och titta om ni vill se ett liknande hus igen.

    Kram kram vi ses på tisdag om en vecka tjejer/ katten

  • GithKat

    Åhh vad tråkigt

    Fast vi andra kör väl på ändå.. fika är alltid trevligt

Svar på tråden Gifta brudar i jönköping med omnejd