• Marlen­e1976
    Äldre 8 Mar 09:28
    11851 visningar
    18 svar
    18
    11851

    Bra, billig serveringspersonal/bartender

    Jag letar efter 2 st seritriser och en bartender. Har hört att man kan hyra på restaurangskolor men jag hittar inga. Och bemmanningsföretag tar ut hutlösa priser bara för att det är under så korta perioder. Vad ska jag göa min budget är presser redan som det är nu...

  • Svar på tråden Bra, billig serveringspersonal/bartender
  • Mickes brud
    Äldre 8 Mar 09:33
    #0

    kompisar som inte är bjudna kanske vill ställa upp för ett par hundra (då får de ju va med lite på festen iallafall..)

  • white weddin­g
    Äldre 8 Mar 12:27
    #0

    Jag vill ocksa garna veta...

  • fiffil­otta
    Äldre 8 Mar 13:27
    #0

    du kan ju ringa till sthlms hotell o restaurang skola (globen), men säg att du vill ha elever från tredje ring som har valt serverings inriktning, dom brukar vara riktigt duktiga!

  • Marlen­e1976
    Äldre 8 Mar 14:44
    #0

    Ja skolor låter intressanta men vad kan det kosta att hyra elever... Låter lite dyrt kanske... Bemanningsföretag tar 250:-timmen pluslite extra bara för att det bara var en kväll... Hoppas att det blir billigare med elever... Är det någon som har erfarenhet av elever och vad det kostar.

  • white weddin­g
    Äldre 9 Mar 14:00
    #0

    Putt putt

  • Nadios­ch
    Äldre 8 Apr 12:53
    #0

    Hejsan,

    Min lillasyster går hotell resturang i globen. Till vårat bröllop har hon valt ur 5 st kompisar som ska hjälpa oss... Vi har sagt att de får en 500 per person. Å de är väldigt nöjda med det. Viserligen kommer vi inte att ha trerätters sittning utan vi kommer att ha en buffé som dom får ansvara för. Plus att de står för alkoholserveringen. Känns som att det blir mindre fylleslag om man har det så, än att det är självservering.
    Efter middagen kommer vi att ha bar till själkostnadspris, även här kommer min syster vänner stå å göra drinkar å liknande. Om det är någon som vill få kontakt med nån som går i skolan kan jag alltid fråga min syster om hon har några som vill jobba lite extra.

  • johans­son
    Äldre 8 Apr 13:37
    #0

    Nadiosch:
    Skulle behöva hjälp den 20 augusti! Har du lust att fråga din syster?
    Nås på mail birgittaj snabela hotmail.com

  • Formos­us
    Äldre 9 Apr 17:28
    #0

    Som sagt, det finns många gymnasier med hotell- och restaurangprogram. I vårt fall har vi hyrt in elever från Strängnäs och de kostar 75:- timmen.

  • freja.­a
    Äldre 11 Apr 10:22
    #0

    Nadiosch, jag skulle behöva hjälp lördag 30/7, du kan mail mig på anna_s78@hotmail.com
    tacksam för svar...

  • Maya K
    Äldre 26 Apr 18:35
    #0

    Nadiosch:

    jag är också intresserad...mig når man genom:

    marianaoanders@yahoo.se

  • johans­son
    Äldre 27 Apr 09:51
    #0

    Jag har varit i kontakt med en lärare på skolan i Globen och de var helt ointresserade av att hjälpa till.

  • JNY
    Äldre 27 Apr 10:11
    #0

    Nadiosch: Jag är oxå intresserad vi gifter oss 14/5. Du kan nå mig på jenny@cyclone.se

  • JNY
    Äldre 28 Apr 11:56
    #0

    Puffar upp och hoppas att Nadiosch ska se

  • Nadios­ch
    Äldre 28 Apr 21:48
    #0

    Hejsan...

    Nu har jag skickat min systers nummer till er... Får vi bara hålla tummarna för att hon kan de dagarna som är aktuella...

    Den 21 maj är hon iaf inte ledig för då gifter jag mig å då ska hon va tärna :)

  • Maya K
    Äldre 29 Apr 08:00
    #0

    Nadiosh:

    Tack ska du ha i förväg... Hoppas verkligen att min mail fungerar nu så att jag får ringa till henne

  • JNY
    Äldre 29 Apr 08:22
    #0

    Tack, jag skickar ett mail till henne och hoppas att hon kan

  • netten­23
    Äldre 16 May 14:00
    #0

    Hej är oxå jätte intresserad!!!:)
    jeanettehillman@hotmail.com
    30/juli 05 gifter vi oss:)

  • mamma-­mu
    Äldre 7 Jun 15:28
    #0

    Nadiosch :

    Är oxså intresserad

    Ulrika53@spray.se

    3 september gifter vi oss!!!!!!!!!

Svar på tråden Bra, billig serveringspersonal/bartender