• Thinti
    Äldre 1 Feb 01:34
    36002 visningar
    24 svar
    24
    36002

    Storleken på vagina

    Finns det nåt sätt man kan göra den lite tajtare? Hur viktigt är det egentligen för män med liten vagina???

  • Svar på tråden Storleken på vagina
  • raskan
    Äldre 1 Feb 22:26
    #0

    Det känns som vanligt.Men det är väldigt lika från perso till person.Jag har blitt torrare å på så sätt känns det som jag är trångare
    Millan

  • *Egina­*
    Äldre 1 Feb 22:40
    #0

    va väldigt "trång" innan så har haft mkt problem med sexet.. nu är jag större där nere & sexet är underbart =) hade slidkramp innan oxå som tydligen släppte iom förlossningen!! =)

  • *Egina­*
    Äldre 1 Feb 22:43
    #0

    kanske ska svara på ts oxå ;) knipövningar är d enda jag kan komma på.. men som ngn sa.. om killen du är mé klagar så kanske han inte är nåt att ha.. gör nåt åt honom istället för din vagina som är skapt som den är!!

  • yrvädr­et
    Äldre 1 Feb 23:18
    #0

    Om han tycker att du är "för stor" så är det snarare han som är för liten!

    Jag har fortfarande inte träffat någon tjej som har haft problem med att hålla uppe en tampong - en tampong är ju då ca 1 cm i diameter i torrt tillstånd. Det tål att tänkas på

  • Bride2­B..
    Äldre 1 Feb 23:23
    #0

    yrvädret, det var bra sagt tycker jag :)

  • snutte­puffan
    Äldre 3 Feb 22:59
    #0
    +1

    Om det är så att det känns för lite vid sex (för dig och för killen?) så går det ju att knipa åt själv för att förhöja upplevelsen. Bra träning dessutom och främjar möjligheten att få orgasm.

    Jag har ju bara mina egna erfarenheter att utgå ifrån, men är det inte så att oro är det som förstör sexet mest snarare än eventuella fysiska problem?

  • Annica­_B
    Äldre 4 Feb 00:54
    #0

    yrvädret: *applåderar* Bästa kommentaren!

    snuttepuffan: Visst sjutton är det så! Herregud...hjärnan kan ju spöka till det hur mycket som helst för en ibland. Bara som ett exempel: Hur många upplever inte att sexlivet blir bättre när man gått ner i vikt? (om man är överviktig, alltså) Och det beror minsann INTE på att fysiken ändrats på nåt sätt, utan att man känner sig snyggare, sexigare och vågar ta ut svängarna lite mer. Alltså, det sitter i huvudet.

    *spekulerar och filosoferar lite såhär vid småtimmarna*

  • SagaTo­va
    Äldre 5 Feb 21:49
    #0
    +1

    Knipövningar är bra och som ovantående "talare" säger så kan det förhöja den sexuella upplevelsen.

    Sedan kan jag tycka att det är viktigt att min partner njuter, så om det skulle vara så att han var så liten att det inte kändes bra för honnom skulle jag själv mer än gärna göra knipövningar för att öka vår sexuella tillfredställelse.

    Om båda upplever sexet som bra och njutningsfullt blir det sannolikt av oftare, och sex gör i alla fal mig glad, harmonisk och lycklig.

    Geisha kulor kan användas för att känna att man kniper rätt men kan också användas för sexuell stimmulans.

    Sedan vet jag inte om du fött barn men särskilt då bör man göra knipövningar och det handlar inte (ialla fall bara) om sexet utan om att du kan få problem med urinläkage om man inte gör det.

    Sex efter man fött barn upplevs nog väldigt olika så det är svårt att svara på. En del väntar länge andra inte, torr kan nog många vara och uppleva endel smärt om man kanske spruckit mycket och fått sy.

    Men känner man varandra och tycker om att ha sex så är ju inte penetrering nödvändigt, man kan ju ha sex ändå.

    Själv så var nog förlossningen "alltför" lindrig och vi längtade efter varandra så mycket att vår först födda knappt var fyra månader när hennes syskon blev till.

    Så kan det gå! Vill du göra knipövningar fråga på vårdcentralen, alt kvinnokliniken där finns hjälp att få.

    Lycka till

  • Okänd
    Äldre 7 Feb 14:42
    #0
    Meddelande borttaget
  • Ung drömma­re
    Äldre 7 Feb 15:10
    #0

    Snälla nån. Är det han som tycker att du e för stor så kan han väl göra nåt åt det själv.
    Varför ska du behöva anstränga dig för nåt som han irriterar sig på?
    Om du tycker att han är för liten så kolla i kama sutra-böcker om andra ställningar som funkar för små penisar.

  • SagaTo­va
    Äldre 7 Feb 18:52
    #0
    +1

    Om man är två i ett förhållande så brukar man väl försöka anstränga sig för varann?

    Att kolla ställningar i kamasutra böcker kan också så klart vara ett alternativ, men är ju också ett sätt att anstrånga sig på

    Ett bra sexliv gör väl båda lyckliga?

  • Sessie
    Äldre 7 Feb 19:32
    #0
    +1

    Knipövningar är jättebra! Inte bara för sexets skull... ännu mer för din egen skull. Jag har en vänninna som jobbar på Gynmottagning... och hon påminner mig ständigt om att knipa, då det finns mindre trevliga medicinska besvär som kan uppkomma.

    Jag förstår inte varför det skulle vara fel att göra knipövningar för sin mans njutnings skull förresten. Sex handlar väl om ett ömsesidigt givande och tagande. Om min man njuter av att jag kan "knipa" hårdare så gör jag med nöje sådana övningar. På samma saker som han gör saker för min njutnings skull.

  • Tolin
    Äldre 7 Feb 19:40
    #0

    Det ligger väl för övrigt inte bara i mannens intresse att passformen är god...

  • Linda_­S
    Äldre 8 Feb 16:30
    #0
    +1

    knipövningar!
    Lycka till och lek vidare i livet

  • Sun 5 May 2019 09:22
    #24

    Förvånansvärt många i denna tråd som inte tycker man ska göra saker ("anstränga sig") för varandra. Typ dumpa honom istället för att göra sexlivet bättre.Jösses.

Svar på tråden Storleken på vagina